Pagina's

donderdag 28 april 2011

Mijn favorieten make-up producten op dit moment.


Ookal heb ik niet super veel make-up, toch ik heb mijn favorieten make-up producten op een rijtje gezet. Per stuk ga ik even heel kort vertellen waarom dit een favoriet is. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!


Als eerst; alle gezichtsproducten. 
Catrice Photo Finish foundation.
Hier heb ik ook een review over geschreven. Ik was toen al hartstikke enthousiast en dat ben ik nog steeds. De foundation is een hele fijne substantie, hierdoor is hij heel makkelijk aan te brengen en je hebt maar heel weinig nodig. De foundation blijft goed en mooi zitten. Ja, ik vind het echt een sirieus een gewéldige foundation, als hij op is ga hem gelijk weer kopen!

Het Catrice Allround concealer pallet. 
Iedereen die zich in het beautywereldje verdiept kent dit palletje wel. Eigenlijk is dit voor mij echt een all-time favorite. Dit palletje van Catrice is lekker goedkoop (zoals eigenlijk alle producten van Catrice) en werkt super goed. Het enige nadeel is dat hij zo snel op gaat. Ik gebruik een kleurtje heel veel en deze is al bijna op, terwijl de andere kleuren nog bijna helemaal ongebruikt zijn..

De Essence Silky Touch blush. 
Dit was mijn allereerste blush en ik ben er nog steeds heel blij mee. Het is echt een mooie kleur (ik heb kleur 20 Babydoll) en hij geeft een hele mooi glans, hij bevat ook hele kleine glittertjes. Voor in de zomer en lente vind ik dit vooral heel leuk, daarom gebruik ik deze blush nu weer veel vaker.

De Nivea Visage milde reinigingscrème (voor de droge en gevoelige huid). 
Ja, ik weet dat dit eigenlijk geen make-up is, maar ik doe 'm er toch lekker bij ;). Deze reinigingscrème heb ik echt al heel lang in de kast liggen en het leek mij wel handig om deze mee te nemen als ik een weekendje weg ga. Toen ik dat dus deed, kwam ik er achter dat deze reinigingscrème eigenlijk heel erg fijn is! Hij laat niet een vettig laagje achter zoals de meeste reinigingsproducten voor de droge huid, maar hij maakt mijn huid ook niet trekkerig. Het is voor mij gewoon de perfecte reinigingcrème. Ik hoop dat ze deze nog verkopen, want als ik hij op is wil ik hem heel graag weer hebben.


Dan gaan we naar de overige make-up.
Essence gel eyeliner
Dit product staat niet op de foto, maar op het laatste moment besloot ik dat het toch wel een favoriet was. :) Ik gebruik deze gelliner niet zoveel als ik had verwacht, maar ik vind 'm wel super fijn. De rede dat ik hem iets minder gebruik, is dat hij echt súper waterproof is. Je moet even geduld hebben om deze gelliner goed van je ogen af te halen. Het gaat wel, maar je moet wel helemaal in de weer met waterstaafjes met remover, daar ben ik misschien net iets te lui voor. ;) Toch vind ik het wel een favoriet, want het is gewoon een hele fijne gelliner.

Vaseline Rosy Lips. 
Deze heb ik al heel lang geleden gekocht en nu ga ik hem opeens gebruiken. Ik dacht altijd dat Vaseline helemaal niks doet voor je lippen, omdat er alleen maar petrolatum is zit. Petrolatum legt een laagje op je lippen, maar voed ze dus niet. Maar als ik deze lippenbalsem gebruik ik daarna nog heel lang zachte lippen, ik weet niet hoe het zit met dat petrolatum verhaal, maar ik vind het het gewoon fijn spul! :)

Catrice Ultimade Nudes, Petit Four As Desert
Dit is mijn favoriete kleurtje vanaf nu, ik vind 'm gewoon zo mooi! Het is voor de mij de perfect nude kleur. Het staat chique, maar heeft ook iets stoers. Ook is de lakt de nagellak fijn.

Essence SOS nail care balm. 
Hier heb ik niet zoveel over te zeggen eigenlijk. Ik vind het een goede nagelriembalsem. Hij werkt goed; hij maakt je nagelriemen zacht en verzorgt ze goed. 

Zo, dit waren mijn favorieten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit ze zien. Als jullie nog ergens een review over willen lezen, laat het dan vooral horen! Dat vind ik heel erg leuk.

Wat is op dit moment jullie nummer 1 make-upproduct? 

Liefs,
Brechtje.