Pagina's

zaterdag 2 april 2011

Review: Essence XXXL shine lipgloss.



De XXXL shine lipgloss van Essence had ik al een hele tijd. Ik had 'm voor mijn verjaardag gekregen van mijn oom en tante, dat is al zeven maanden geleden! Ik was niet echt heel erg weg van de lipgloss, ik vond de kleur namelijk wat te donker. Maar sinds een paar weken ben ik deze gloss toch opeens heel veel gaan gebruiken. Ook ben ik door deze gloss veel vaker lipgloss gaan dragen, omdat ontdekte dat lipgloss toch wel erg mooi staat. Lees verder voor mijn review!

De lipgloss heet Big Night Out. Ik vind het wel een leuke naam, omdat het toch een wat donkere lipgloss is en dus zeker wel geschikt is voor een Big Night Out. Ik vind het sowieso altijd leuk als producten namen hebben en het maakt mij helemaal niet uit of de naam er ook bij past.
Ik vind de verpakking er totaal niet goedkoop uit zien, heel mooi zelfs. Tja, ik kan er niet veel over zeggen. Ik vind de verpakking er gewoon erg goed uitzien. :)

Foto van de applicator.

De applicator van de lipgloss is anders dan normaal. Het is een erg lange applicator, ik moest er eerst even aan wennen, maar ik vind het nu wel prettig werken. Je kunt er in een keer veel gloss mee aanbrengen, maar met het puntje kun je ook precies aanbrengen als dat moet. Handig!

De geur vind ik niet zo geweldig. Het is een beetje een chemisch zoet geurtje, ik denk dat anderen het misschien wel lekker zullen vinden, maar ik dus niet. Ik stoor me er trouwens niet aan als ik hem op heb, dus ik vind het niet een groot minpunt.



Hierboven kun je zien hoe de lipgloss er op mijn lippen uitziet. Mijn lippen zijn van nature al erg gepigmenteerd, dus erg veel donkerder maakt deze lipgloss mijn lippen niet. Het geeft het gewoon een mooie roze kleur en glans. 

De substantie vind ik wel fijn; niet plakkerig, maar ook niet erg waterig. Gewoon precies goed. Dit is ook wat Essence beloofd; een non-sticky lipgloss. 
Erg lang blijft de lipgloss niet zitten, na 3 uur is hij wel helemaal verdwenen van je lippen. Maarja, deze gloss is wel is heel erg budget, dus dat maakt mij niet uit. Je kunt de XXXL shine lipgloss van Essence voor €1.79 kopen bij de Kruidvat. Ik zou 'm zeker kopen, ik vind het een erg fijne lipgloss voor dit prijsje! 

Liefs,
Brechtje.