Pagina's

maandag 4 april 2011

Shopped; kruidvat en etos.


Ik heb weer wat geshopped! Ik heb dit niet allemaal in een keer gekocht, ik hoop eigenlijk nooit zoveel in één keer. Dit is van twee keer naar de stad gaan. Ik ga het jullie even laten zien!


Vorige week vrijdag was ik lekker vroeg uit en het was natuurlijk weekend, dus ik was even naar de stad geweest met twee vriendinnen. Eigenlijk was ik van plan om nog wat van de nieuwe collecties van Essence en Catrice te kopen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Bij de ingang van het make-up gedeelte stond namelijk een bak vol met allemaal afgeprijsde make-up. Zo'n bak staat er normaal ook, maar dan ligt er allemaal ranzige en al geopende make-up in die er al een maand in die bak zit. Maar nu zag het er helemaal nieuw uit en het was allemaal nog dicht. Er zat namelijk twee meter plakband omheen. ;)



Na even door de bak neuzen, vond ik dit prachtige trio oogschaduwpalletje van Gosh. Het zijn drie kleuren paars en ik vind ze echt schitterend! Dit palletje ging van ongeveer 13 euro, naar €4,95.



Toen heb ik nog even bij Essence en Catrice gekeken. Toen heb ik deze doorzichte lipgloss gekocht van Essence. Ik was best tevreden over de XXXL shine lipgloss die ik eerder reviewde (deze), dus heb ik er een doorzichtige variant van gekocht. Doorzichte lipgloss had ik nog niet, dus daarom koos ik voor deze. Deze lipgloss kostte €1,80. Uiteindelijk kwam er ook nog stapelkorting bovenop. Met het palletje van Gosh erbij was ik slechts 4 en een halve euro kwijt (ongeveer, ik weet het niet meer precies).


Vanmiddag ben ik naar de Etos geweest, hier was namelijk L'Oreal Elvive twee voor €5,-. Deze actie was er trouwens ook bij de Kruidvat. Ik heb hier twee shampoos voor gekleurd haar gekocht. Ik heb mijn haar namelijk pas geverft met henna en daarom wilde ik nog een speciale shampoo voor gekleurd haar. Mijn moeder gebruikt altijd de conditioner van dit merk voor gekleurd haar en was hier erg tevreden, vandaar dat ik de shampoo ben gaan halen.
Ook heb ik de Nivea Dry Comfort deostick gekocht. Deze heb ik altijd en hij was op, dus heb ik een nieuwe gekocht.


Uiteindelijk heb ik toch nog even naar de Kruidvat geweest. Ik wilde namelijk zó graag nog iets van de nieuwe collecties van Essence en Catrice. Ik heb maar een dingetje gekocht, dat valt dus wel mee. Het is de gel eyeliner van Essence geworden, ook heb ik maar gelijk het kwastje erbij gekocht. Dit is de eerste keer dat ik een gelliner koop, dus een kwastje had ik nog niet. Natuurlijk komt er nog een review over, maar ik kan alvast verklappen dat ik dit product heel fijn vind werken!

Dit was mijn shoplogje. Over alle producten volgen nog reviews, behalve over de XXXL shine lipgloss, deze heb ik namelijk al een keer gereviewed. En over de deostick twijfel ik ook nog of ik deze ga reviewen.
Zo, het is uiteindelijk best een lange post geworden, met al die foto's. ;)

Zal ik vaker een shoplog doen?

Liefs, Brechtje.