Pagina's

zondag 3 april 2011

Mijn favorieten lipbalsems.


Ik heb redelijk veel lipbalsems, ik ben een tijdje echt verslaafd geweest aan het kopen van lipbalsems. Ik was steeds op zoek naar een nog betere en dan kocht ik weer een andere waar ik goede dingen over had gelezen. En zo ging het maar door. Ik gebruikte ook best veel lipbalsem, misschien een beetje te veel, want sommige hielpen niet eens meer. Nu ben ik wat minder gaan gebruiken en nu gaat het ook wat beter met mijn lippen.

Ik ga jullie vandaag mijn favorieten lippenbalsems laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. De lippenbalsems staan niet op een bepaalde volgorde, dit zijn gewoon mijn drie favorieten lippenbalsems.


De bekende Rosebud Salve in Minted Rose. Dit is zeker wel een favoriet. Ik vind deze lipbalsem zo fijn, hij voelt heel zacht aan op je lippen en maakt ze echt heerlijk zacht. Deze lipbalm prikt wel lichtjes op je lippen, maar dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Ik vind het wel fijn eigenlijk. Ik heb deze lippenbalsem op Internet gekocht voor ongeveer vijf euro. Je kunt 'm ook bij de Douglass kopen, maar hier is hij twaalf euro. Dit zou ik persoonlijk niet aan een lippenbalsem uitgeven.


Deze lippenbalsem vind ik niet echt geweldig, maar ik vind 'm wel gewoon fijn. Dit is de lippenbalsem van de Pure & Natural lijn van Labello in Melk & Honing. Toen ik deze lijn zag, vond ik het er allemaal zo leuk uit zien en ik wilde er sowieso iets van kopen. Dat werd dus deze lippenbalsem, en ik ben er erg tevreden over. 


Jaaaaa, Purol vaseline! Ik hou van deze lippenbalsem, it's saving my life, haha. Een paar weken geleden zagen mijn lippen er zo vreselijk uit. Ik had een hele rode rand rond mijn lippen met velletjes die steeds maar terug kwamen en het zag er hartstikke geïrriteerd uit. Echt vreselijk. Ik probeerde de velletjes steeds weg te scrubben, want wat ik ook smeerde, ze gingen niet weg. Maar steeds als ik scrubte zaten ze er na een halve minuut al, echt zo raar. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met scrubben, ik wilde bijna bij de huisarts langs gaan, maar toen zei mijn moeder dus dan ik een tijdje elke avond mijn lippen dit in moest smeren met Purol. En dat hielp! Ik denk dat mijn lippen gewoon wat rust nodig hadden, ik moest sowieso niet steeds scrubben, dat doe ik nu ook nooit meer. Na een weekendje smeren met Purol was het helemaal over, ik was echt zo blij! Ik gebruik dit soms nog voor het slapen gaan en verder smeer ik nu eigenlijk nauwelijks op mijn lippen en dat gaan echt super goed. 


Liefs,
Brechtje.