Pagina's

woensdag 13 april 2011

Sites die ik elke dag bezoek.




Ik heb al vaker verteld dat ik best veel op de computer zit. Niet alleen voor mijn blog, maar ook voor school en gewoon in mijn vrije tijd. Ik ga jullie vandaag laten zien welke sites ik elke dag bezoek. Deze sites zijn niet voor school of voor mijn eigen blog.



Twitter. Ik zit erg veel op Twitter en ik kan mezelf best wel een beetje verslaafd noemen, al valt het op dit moment eigenlijk wel mee. Maar ik heb soms van die momenten dat ik opeens heel veel ga twitteren. Dan denk ik opeens; waarom twitter ik dit eigenlijk? Wie boeit dit? Ik dwaal een beetje af.. Ik vind ik Twitter in ieder geval heel leuk. :)


Een beautyblog! Ik denk dat veel meiden VeraCamilla wel kennen, en zo niet dan moet je echt even een kijkje gaan nemen. Vera maakt hele leuke filmpje, ze schrijft leuk met veel humor en ze is gewoon heel cool. Hele leuke site, Vera post elke sowieso één artikel, meestal wel twee. 



Beautygloss is volgens mij wel de grootste en meest bekende beautyblog van Nederland. Beautygloss was ook de eerste beautyblog die ik bezocht en door Mascha's filmpjes vond ik make-up heel leuk te vinden. Nadat ik Beautygloss een half jaar volgde, ging ik zelf ook make-up dragen. Via Beautygloss ontdekte ik MissLipgloss en via MissLipgloss ook weer andere beautyblogs. 

Ik bezoek YouTube ook heel erg vaak. Ik denk dat dit de site is die het meest bezoek. Ik maak zelf geen filmpjes op YouTube, maar ik kijk wel veel filmpjes van andere bloggers of vloggers. Ook luister ik natuurlijk muziek en kijk ik clips.



Teskuh is wat minder bekend, maar haar blog vind ik op dit moment wel het leukste. Teske heeft geen beautyblog, maar meer een lifestyleblog. Ze schrijft wel over beauty, maar ook over haar persoonlijke leven. Ik vind vooral haar filmpjes erg leuk, ze is heel spontaan en dat is erg leuk om naar de kijken.



MissLipgloss zullen de meeste meiden vast ook wel kennen. MissLipgloss is net zoals Beautygloss een erg grote blog. Cynthia schrijft erg leuk en geeft veel informatie. Ze schrijft elke keer weet over dingen die ik echt nog niet wist. Ook reist ze veel, hier blogt ze dan ook weer over. Echt een leuke site. 

Welke sites bezoeken jullie elke dag?

Liefs,
Brechtje.