Pagina's

maandag 18 april 2011

EOTD met paarstinten + how-to.


Eerder reviewde ik al de Gosh Trio Eyeshadow in de kleur Purple Dream en vandaag had ik hier een look mee op. Deze ga ik vandaag aan jullie laten zien! Hierboven zie je al de producten die ik hiervoor heb gebruikt op mijn ogen, aan het einde van het artikel staat een nog lijstje van deze producten.



Dit is het resultaat geworden. Ik zie gelijk al dat ik de kleuren veel meer omhoog had kunnen blenden, je ziet het paarse nu nauwelijks in mijn crease. Ik was bang dat ik te ver door zou gaan met de paarse kleur, maar dat was dus niet zo. Ik moet ook nog een beetje oefenen met oogschaduw. ;)
De kleuren kwamen trouwens niet zo goed over op de foto's, in het echt waren de kleuren veel donkerder en opvallender. 



1. Ik ben begonnen met de lichtste kleur aan te brengen in de binnenste ooghoek. Als je hier een lichte kleur aanbrengt, geeft dit je een mooie en open blik. Ook heb ik deze kleur aan gebracht onder mijn wenkbrauw, op mijn wenkbrauwbot.
2. Vervolgens breng je de iets donkerdere paarse kleur aan over je gehele ooglid. 
3. Breng de donkerste kleur aan in een V-vorm in je buitenste ooghoek. Probeer dit zo goed mogelijk te vervagen met de paarse kleur die je over je hele ooglid hebt aan gebracht. 
4. Zet met de donkerste paarse kleur ook een dun lijntje onder je oog. Trek het niet helemaal door, maar ga tot ongeveer het midden van je oog. 

Dit was dus even een hele snelle uitleg over hoe je deze look kunt maken. Het is eigenlijk een hele simpele en makkelijk look, maar hij wel erg mooi. Je kunt deze gewoon overdag dragen als je dat wilt, hij is niet super opvallend. 

De producten die ik heb gebruikt op mijn ogen:
- l'Oreal Volume Million Lashes.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een Eye Of The Day te zien!

Liefs,
Brechtje.