Pagina's

donderdag 21 april 2011

Etos moederdag cadeau.


8 mei is het moederdag! Dit duurt nog wel een weekje, maar ik wilde dit artikel toch nu alvast doen. Etos heeft op dit moment namelijk een hele leuke actie. Je kunt je eigen moederdag cadeau samenstellen. Hier is de pagina uit de folder van de Etos die hierover gaat. 


Je kunt dus kiezen uit een doosje, een grote of een kleine. De kleine is langwerpig en kost €1,25, de grote is vierkant en kost €1,99. Vervolgens kun je het doosje vullen met allemaal spulletjes waar je moeder van houdt. Je betaalt gewoon het doosje en de inhoud, je krijgt dus geen moederdag-korting ofzo, wel jammer. ;) Het is heel simpel, maar ik vind het wel heel leuk.


Morgen ga ik met een vriendin naar de stad, ik ga dan dus ook even langs bij de Etos. Ik kies denk ik voor een klein doosje. Ik moet nog even kijken hoe groot de doosjes zijn. Ik ga een doosje samenstellen met allemaal verzorgende producten voor je voeten. Het leek mij leuk om een voetenmasker, een klovencreme en een nagellakje te kopen. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar wel iets in die richting. Ik zal wel even kijken wat ze aan voetverzorging hebben bij de Etos.

Wat geven jullie je moeder voor moederdag?

Liefs,
Brechtje.