Pagina's

zondag 1 mei 2011

Mini shoplog Kruidvat.


Donderdag tot en met zondag was er bij Kruidvat natuurlijk de 50% korting actie op álle make-up. Ik had jullie al verteld dat ik van plan was om flink in te slaan. Ik zeg dit eigenlijk best vaak als er grote kortingsacties zijn, maar vervolgens koop ik maar een paar dingetjes. En deze keer was dat dus weer het geval.
Ik weet niet wat het is, maar eigenlijk ben er ook wel blij mee. Het is wat beter voor mijn portomonnee. Maar meestal als er kortingen zijn zie opdat moment gewoon niet zoveel leuks liggen. Ik wilde deze keer ook wat kopen van de wat duurdere merken (Gosh, Maybelline, L'Oreal, Rimmel enz), maar dat heb ik óók niet gedaan. Op een of andere manier trekken de goedkopere merken mij wat meer aan. Essence en Catrice dus. Het ziet er gewoon even mooi en goed uit, alleen met een veel leuker prijskaartje. Ik vind het ook gewoon prima werken, dus ik koop dit gewoon lekker, ik ben er blij mee. :)

Nou, op naar wat ik heb gekocht!



Dit is dus wat ik vrijdag gekocht heb. Ik was toen snel naar de stad gegaan, ik de hoop dat niet alles al weg was.  Dat viel hartstikke mee. Er lag gewoon nog even veel make-up als normaal. 
Als eerst zag ik de blushes van Catrice, hier wilde ik er al eentje van proberen, maar ik had ze nog steeds niet gekocht. Ik nam er dus gelijk een van mee, het is de kleur Raspberry Ice Cream. Ik heb nog even verder gekeken bij Catrice, maar ik zag toen toch niks wat ik écht wilde hebben. Dus liet het hier bij. Toen ging ik nog even bij Essence kijken. Daar viel mijn blik op de bronzers. Ik wilde graag een bronzer hebben die ook een beetje een highlighter had, maar aan de andere kant wilde ik 'm ook wel over mijn hele gezicht kunnen gebruiken. Dat is 'm dus niet geworden, het is een van de twee, niet allebei. Maar ik heb dus voor een bronzer met highlighter gekozen; Sun Club all over shimmer for eyes, face & body, for blondes - lighter skin. 

Zaterdag ochtend wilde ik nog even naar de Kruidvat gaan. Ik had een beetje op andere blogs rond gekeken en had toen toch weer wat dingen gezien die ik ook wilde hebben. Onder andere; Catrice nagellak Easy Peasy, Lemon Sqeezy, Catrice eyeshadowbase en nog wat spulletjes.
Op de site van de Kruidvat had ik gezien dat hij om 9:00 open ging en vorig jaar op Koninginnedag was de Kruidvat ook gewoon open. Dus ik fietste vrolijk naar de stad, maar toen bleek hij toch dicht te zijn. Jammer!

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie gekocht hebben!

Liefs,
Brechtje.