Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Nieuwe lay-out en enquête uitslag


Zoals beloofd ben ik bezig gegaan met een nieuwe lay-out voor mijn blog. De oude lay-out was namelijk wel aan vervanging toe vond ik. Gisteravond heb ik hem afgekregen en ik ben erg tevreden over het resultaat. Uit de enquête van laatst had ik wat ideeën gehaald en verder heb ik natuurlijk gewoon gedaan wat ik mooi vind.



Om te beginnen even een printscreen van de oude en van de nieuwe lay-out. De bovenste foto is de oude en onderste de nieuwe. Persoonlijk vind ik het een hele verbetering! De header en de lay-out, ik vind het erg mooi!


Oké, dan nu over de enquête. Een tijdje geleden vroeg ik aan jullie een enquête in te vullen en verrassend veel van jullie hebben dit gedaan. Heel erg bedankt! Het waren vragen over de artikelen, foto’s en over de lay-out.

Over de lay-out waren jullie het wel eens. Hij is wel leuk, maar er mag wel een nieuwe komen. Ook waren er veel die vonden dat het wat persoonlijker mag. Daarom is nu het ‘Over Mij’ stukje weer terug (rechtsboven in de zijbalk). En mijn blog moest er wat meer uitspringen, niet zoals de zoveelste beautyblog. Dat heb ik geprobeerd, maar het blijft lastig. Er zijn nou eenmaal erg veel beautyblogs. Ik ga proberen het nog wat persoonlijker te maken en ik denk dat de nieuwe lay-out daar een goed begin voor is.

Dan de artikelen en foto’s. Het is heel erg duidelijk: jullie vinden shoplogs en reviews het leukst om te lezen. Shoplogs doe ik regelmatig, maar reviews eigenlijk niet heel veel. Dat ga ik dus meer doen, goed om te horen dat jullie dat leuk vinden! De kwaliteit van de foto’s vinden jullie goed en het aantal foto’s per artikel ook. Thanks!

Ik heb dus best veel bruikbare dingen jullie antwoorden kunnen halen. Als er verder nog tips zijn, laat het vooral horen in de comments. En hopelijk zijn jullie ook enthousiast over de nieuwe lay-out!

Liefs,
Brechtje.