Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Favorieten van januari

De maand januari is voorbij, hehe. Ik vind januari altijd een beetje een saaie maand, het komt na december en daar kan natuurlijk niks tegenop. Daarnaast is het koud en nat. Wat ben ik toch lekker positief. Genoeg gezeurd! Op naar de favorieten. Deze maand heb ik namelijk heel veel nieuwe producten ontdekt, dat komt omdat ik eigenlijk ook iets te veel nieuwe producten heb gekocht. Dus lees snel verder!

Deze maand besloot ik een nieuwe dagcrème te proberen die écht voor de droge huid is. Ik kocht de Weleda Iris dagcrème en deze bevalt zó goed! Hij helpt echt heel erg goed tegen mijn droge huid, maar ik krijg er geen pukketjes van. Zeker een favoriet.

Ook kocht ik een nieuwe foundation, in een lichtere kleur dan dat ik had. Ik moest heel erg aan de dunne textuur wennen, maar ik vind het hem nu toch wel erg fijn. Ik weet nu hoe ik hem het beste kan aanbrengen en dankzij bovenstaande dagcrème heb ik ook geen last meer van zichtbare velletjes.

Ik breng de foundation aan met de stippling brush. In mijn review over de foundation heb ik gezegd dat hij daar te dun voor was. Maar het is mij nu toch gelukt! Je moet meer vegen met de kwast en dan werkt het heel goed. Daarom is de kwast ook een favoriet. Hij komt uit de Zoeva Very Croc set.

Een product dat ik heb herontdekt is de Catrice Duo blush uit de Floralista collectie. Helaas niet meer te koop, het was een Limited Edition. Hij is erg mooi een lichte huid en daarom erg fijn voor in de winter.

Ik breng de blush het liefst aan met de kleine schuin afgesneden blush kwast. Ook uit de Zoeva Very Croc set.

Het Catrice Berlin palette is al een paar keer in mijn favorieten voor gekomen, maar hij blijft zo fijn! Ik droeg nooit oogschaduw, maar nu echt regelmatig. Dit palette bevat hele mooie natuurlijke tinten. Op zicht niet heel bijzonder denk je vast, maar ze zijn ook nog eens erg goed van kwaliteit en ik gebruik hem gewoon erg vaak. Helaas was dit ook een LE en dus niet meer te koop.

Daar naast zie je een zwart oogpotlood van een onbekend merk en een eyeliner van Essence. Deze maand heb ik dit allebei veel gedragen. Ik blijf een beetje een kluns met eyeliner, maar de laatste tijd gaat dat toch best goed. Ook vind ik oogpotlood langs de bovenste wimperrand erg mooi.

En tot slot de Allround waterproof mascara van Catrice. Daar heb ik ook een review overgeschreven. Hij is niet favoriet omdat hij nou zo waterproof is, maar omdat hij de wimpers zo mooi separeert. Hij brengt heel subtiel aan, dat vind ik ook heel fijn!

Tot zo ver mijn favorieten van de maand januari! Ondanks dat ik het een beetje een saaie maand vind, toch heel wat (nieuwe) leuke producten.

Heb jij deze maand nog geweldige producten ontdekt? Op het gebied van beauty, maar ook daar buiten.

Liefs,
Brechtje.