Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Wishlist herfst 2011



Het is ondertussen alweer officieel herfst. Dat betekend warmere kleding, maar meestal ook wat meer make-up. Ik zie dit in ieder geval als een smoes om wat make-up te kopen ‘voor de herfst’ en een wishlist te maken. Met behulp van wat tegoedbonnen van de Douglas en Kruidvat hoop ik toch niet al te veel geld kwijt te zijn.


bron: Allurabeauty.com
Dit wil ik al zó lang proberen en ik ga het nu gewoon kopen. Een lipstain, ik ga voor die van NYC want dit merk heeft veel keuze uit kleuren, het is niet duur en ik heb er wel goede dingen over gehoord. Prijs: €3,99.


Je kunt niet genoeg nagellakjes hebben van Catrice. Eigenlijk vind ik dat ik er al veel te veel heb, ik heb er nu 11, maar ook deze kleur vind ik zó mooi! Het is een taupe paarse kleur. Mooie kleur voor het najaar. Prijs: €2,49.
 
Een bronzer van MAC. Dit had ik al gezegd in mijn Douglas wishlist, maar die wil ik dus nog steeds. Om in de winter wat bruiner te lijken. Goede rede toch? ;)

nieuwetrendeditiesnieuwetrendedities


Het Berlin palette van de aankomende Catrice LE Big City Life. Echt een prachtige collectie met pallettes en nagellakjes van vier grote steden. Prijs: €6,99.
 
Kwastenset van Zoeva. Dit wil ik al zó lang, echt al heel erg lang. Goede kwasten zijn echt belangrijk, daar om wil ik nu echt een kwastenset kopen. Van Zoeva weet ik zeker dat ze echt goede kwaliteit zijn. Ik twijfel nog tussen de Very Croc en de Bamboo Set. Hierboven zie je de Bamboo Set. Prijs: €22,-.
Sleehakken van de H&M. Ik heb geen een paar hakken en het leek mij wel fijn om te beginnen met een paar sleehakken. Dit schijnt makkelijk te lopen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi paar en die van de H&M vond ik erg mooi, ook zijn ze niet zo duur. Prijs: €39.95.

Dat was mijn wishlist door deze keer. Zaterdag ga ik lekker met mama shoppen in het Alexandrium, natuurlijk ga ik dan ook even langs de Primark. Ik hoop goed te slagen, want ik kan wel wat nieuwe kleding gebruiken vind ik zelf.

Wat staat er momenteel op jouw wishlist?

Liefs,
Brechtje.