Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Veilig bestellen via Internet



Hoe frustrerend is het als je favoriete product niet gewoon in Nederland te koop is? Heel frustrerend, inderdaad. Maar gelukkig hebben we Internet! Makkelijk, snel en hopelijk binnen een paar dagen thuis bezorgt. Toch hoor ik dat veel mensen toch liever in de winkel kopen. Helemaal niet raar, ik heb zelf precies hetzelfde. Via Internet moet je toch vaak verzendkosten betalen, je gegevens invullen en is het allemaal wel veilig? Ik ga mijn favoriete webshops laten zien en er wat over vertellen. En ik zal alvast zeggen dat ze allemaal helemaal veilig zijn!

Ik bestel niet heel vaak via Internet, maar er zijn wel een paar webshops waar ik (meerdere keren) wat heb besteld en waar ik erg tevreden over ben. Deze ga ik even laten zien en er wat over vertellen!

                    
Ik denk dat het wel de grootste en bekendste (beauty) webshop is van Nederland. Boozyshop verkoopt super veel merken voor een fijn prijsje. Ook merken die je niet in Nederland kunt krijgen zoals NYX, L.A. Girl, Sleek en nog veel meer prachtige merken zijn hier gewoon te koop. Boozyshop is absoluut veilig. Betalen gaat met iDEAL, als je gaat betalen wordt je doorgestuud naar je eigen bank en hier staat de betaalopdracht al klaar. Het geld wordt gelijk van je rekening afgeschreven en je bent klaar. Binnen drie dagen ligt jouw bestelling op de deurmat!

 

Ook Enchantra is erg bekend. Hier bestelde ik wat spulletjes van Konad en deze kwamen goed en op tijd aan. Net zoals de Boozyshop verkoopt Enchantra merken die niet in Nederland in de winkel te krijgen zijn. Hoe de betaling via Enchantra gaat weet ik niet precies, mijn ouders hebben er namelijk een keer iets besteld voor mij als cadeautje. Wel weet ik dat het goed en op tijd is aangekomen.


BuyInCoins is de laatste tijd steeds populairder geworden. En dat is niet zo raar, ze verkopen namelijk hele leuke dingen voor heel weinig geld en ook is de verzending helemaal gratis! Ik ben zo fan van deze webshop! En dan nu.. is het veilig. Pfoe, wat heb ik hier veel vragen over gehad zeg! Je kunt betalen met PayPal, dit is heel veilig, maar je moet er wel een account voor aanmaken. Als je dit niet wilt kun je ook betalen met creditcard. Na één of twee weken is bestelling binnen, het moet namelijk helemaal uit Hongkong komen.

Ik zal eerlijk zijn, hier heb ik nog nooit iets besteld, maar dat wil ik wel heel graag! Over ELF, ofwel eyeslipsface, hoor ik over het algemeen wel goede dingen, dus ik wil het ook een keer proberen. Vooral de blushes spreken mij wel aan. Ook hier kun je betalen met PayPal, dus dat ik wel veilig. Helaas wel hoge verzendkosten.

Natuurlijk is even beetje rondkijken in de drogist ook erg leuk, maar het gevoel als je een pakketje hebt binnen gekregen... Ik wordt daar zo vrolijk van, ik kan dan echt niet wachten met uitpakken en alles uitproberen. Haha, ik heb zo’n zin om te shoppen en overal bestelling te plaatsen *zucht*.

Wat is jouw favoriete webshop? En heb je misschien nog meer aanraders?

Liefs,
Brechtje.