Pagina's

maandag 26 september 2011

Mijn mening is veranderd, opnieuw in de review.. #1

Er zijn altijd wel producten die je eerst geweldig vind, maar later best tegenvallen. Gelukkig zijn er ook zat producten die je toch niet zo fijn vind, maar die je later opeens herontdekt. Het leek mij leuk om deze producten een apart artikeltje te geven. Misschien laat ik het ook vaker terug komen, als ik weer wat producten kan vinden ten minste.


Laten we gelijk beginnen met een blush van Catrice. Deze komt uit de – niet meer zo – nieuwe collectie van Catrice.
Wat vond ik er eerst van: Toen ze net uit waren kwam je ze overal tegen op beautyblogs en iedereen was er super enthousiast over. Nou, ik niet, ik vond het echt een rot blush. Er kwam weinig pigment vanaf en de kleur viel mij een beetje tegen.
Wat ik er nu van vind: Ik weet niet hoe het komt en kan, maar de pigmentatie lijkt opeens veel beter geworden! Misschien is het bovenste laagje er nu een beetje af, dat het daardoor komt. De kleur vind ik nu ook leuker, ik heb 010 Raspberry Ice Cream. Nu het wat kouder wordt en ik wat bleker ben, staat hij veel beter. Het is ook wat meer een herfst kleurtje. Mijn geliefde MAC blush heeft plaatst gemaakt in mijn everyday-bakje voor deze.


De ring die ik bestelde op BuyInCoins. Een super schattig ring met een beren/kattengezichtje erin. Mijn mening erover is eigenlijk niet heel erg veranderd, maar ik vin wel dat de kwaliteit achteruit is gegaan.
Wat vond ik er eerst van: Super leuk. Hij was goudkleurig en dat vind ik erg mooi en warm staan. Natuurlijk is het beren/kattenkopje erin ook erg schattig.
Wat ik er nu van vind: Nog steeds erg leuk, maar de ring is niet meer goud. Dat komt omdat het koper is en dat verkleurt een beetje door je huid. Maar dit is niet een beetje! Nee, de hele ring is een stuk roder geworden. Een beetje jammer, maar ik draag de ring nog wel steeds met veel liefde. Ik ben er nog steeds heel blij mee hoor, alleen wel jammer van de kleur. Misschien als ik hem helemaal had ingesmeerd met blanke nagellak. Dat trucje had ik wel eens ergens gehoord, maarja dat heb ik dus niet gedaan. ;)


Vaseline is echt een super bekend product, bijna iedereen heeft er wel ergens een potje van liggen. Voor op je lippen, ellebogen of andere droge plekjes.
Wat vond ik er eerst van: ‘Vaseline is gemaakt van 100% petrolatum. Dat legt alleen een laagje op je lippen en doet verder niks’, dit las ik ooit een keer en sinds toen wat ik er helemaal van overtuigt dat Vaseline een slecht product was. Ook hier is mijn mening over veranderd.
Wat ik er nu van vind: Echt heel fijn. Ik had een tijd super gebarsten, kapotte lippen. Echt verschrikkelijk, het zag er niet uit en helemaal niks hielp. Toen raadde mijn moeder aan op elke avond voordat je gaat slapen lekker dik vaseline op te smeren. Met tegenzin probeerde ik het en ook overdag smeerde ik het af en toe lekker dik op. Na een weekendje waren mijn lippen weer heel, echt een wonder! Als ik nu merk dan mijn lippen droog zijn, smeer ik lekker dik Vaseline op en dan is het weer goed. Het legt wel een laagje op je lippen, maar dit hoeft niet per se slecht te zijn. Dit betekend namelijk ook het je lippen beschermt. Zo kunnen ze zelf weer herstellen.

Dit waren de producten waar de laatste tijd mijn mening over is veranderd. Meestal veranderd mijn mening van negatief naar postief. Vaak omdat ik het niet lang genoeg probeer of al snel een oordeel klaar heb staan. Slecht van me, ik probeer dat minder te doen.

Hebben jullie producten waar je mening na een tijdje over is veranderd?

Liefs,
Brechtje.