Pagina's

zondag 18 september 2011

Mijn weekend


56862_large
bron: weheartit
Gister geen update en voor vandaag had ik eigenlijk ook nog niks ingepland. Slecht, ik weet het. Het begint gewoon drukker te worden op school, er beginnen weer toetsen aan te komen en dit weekend ben logeren bij mijn nichtjes. Dus ja, veel tijd had ik niet. Toch ga ik nu proberen een kort artikeltje te schrijven, want om het hele weekend niet te posten is ook niet zo leuk natuurlijk. Ik vertellen, heel simpel, over mijn weekend.

Ik zal beginnen met vrijdagmiddag. Toen ik uit school kwam heb ik even snel wat huiswerk gemaakt en ’s avonds bracht mijn moeder mij en een vriendin naar Rotterdam. Onze vriendin ligt hier namelijk in het ziekenhuis en we wilden haar graag opzoeken. En ze was zo blij met bezoek, echt heel erg blij, het was heel gezellig en we hebben lekker gelachen. Ik wil haar heel graag nog een keer opzoeken, want ik had haar echt gemist op school. We blijven sowieso e-mailen. We gaan haar helemaal gek spammen met mailtjes om in contact te blijven, maar ook tegen de verveling. Ze mag heel weinig namelijk, ze mag niet naar buiten, niet eens de gang van het ziekenhuis op! En natuurlijk voel je je ook best eenzaam als je daar ligt.

Nu wat vrolijkers! Dit weekend logeer ik bij mijn nichtjes in Drenthe. Gister hebben we niet zoveel gedaan. Ik ben met mijn oudste nichtje naar het dorp gefietst en zijn daar naar de DIO, we moesten nog wat halen bij de Coop en we zijn naar nog een winkeltje geweest met allemaal schattige spulletjes voor in  huis. Dat was erg gezellig. Vandaag gaan we een stuk wandelen met z’n allen naar een restaurant waar we vervolgens wat gaan eten.
Het klinkt allemaal niet erg speciaal, maar ik vind het toch wel heel erg fijn en leuk. Hier kan je gewoon een stuk gaan wandelen met de hond in de natuur of een lange fietstocht maken. Al die natuur en de ruimte heb je niet in de stad, maar hier dus wel. Af en toe vind ik dat heel erg lekker.

Natuurlijk moet ik ook een beetje leren en wat huiswerk maken, maar dat komt wel goed. Mijn nichtje moet ook wat doen voor school, dus dan kunnen we samen even rustig gaan zitten en wat huiswerk maken.

Morgen komt er een review online van twee producten van Catrice!
Hoe is jullie weekend?

Liefs,
Brechtje.