Pagina's

maandag 5 september 2011

Review: 40 shimmer palette


Eindelijk is het dan zover, ik heb het lang uitgesteld, maar hier is dan de review van het 40 shimmer palette. Het palette dat ik kreeg voor mijn verjaardag en waar ik nog steeds super blij mee ben. Bijna iedereen kent het 88 palette wel en dit schijnt geweldig te zijn, maar hoe is het 40 shimmer palette? Lees verder om hier achter te komen..


Als eerst wil ik wat vertellen over hoe de pakketjes worden bezorgt bij de Boozyshop. Ik kreeg voor mijn verjaardag gewoon de doos, deze was namelijk al leuk genoeg ingepakt. En het zit ook nog eens goed ingepakt, echt heel erg goed. Als eerst heb je een doos met piepschuim, daarin zit het palette met daarom heen een plasticje en een doosje. Om het doosje zat ook weer plastic én bubbeltjespapier en dit zat weer in een roze zakje. Het duurde een eeuwigheid voordat ik het open had, maar het zat in ieder geval dus wel goed beschermd.


Het palette is gewoon mat zwart en er staat in roze letters ‘Boozy cosmetica’ op. Dan als je hem openmaakt... Er zit geen spiegeltje of sponsapplicator in zoals bij het 88 palette, maar dit vind ik niet erg. Het zijn 10 rijen oogschaduw van vier. Elk rijtje van 4 kleurtje bevat kleuren die goed bij elkaar passen. Echt leuk en handig! Als je haast hebt maar je wilt wel oogschaduw gebruiken, dan kun je gewoon snel een rij met kleuren kiezen.


Een paar random swatches. Bijna alle oogschaduw zijn net zo goed gepigmenteerd als deze vijf hier boven. Echt super goed. Ook op je ogen komt de kleur goed over. Dit betekend trouwens niet dat je er alleen maar opvallende looks mee kunt maken, nee het is ook prima voor een mooie naturelle look. Deze look maakte ik met het palette. Als je er oogschaduwbasis onder draagt, blijft de oogschaduw de hele dag perfect zitten.


Alle kleuren bevatten shimmer, het is niet voor niets het 40 shimmer palette. De een wel wat meer dan de ander, maar overal zit wel een kleine shimmer in.

Zou ik het 40 shimmer palette aanraden? Jazeker! En vooral als je kijkt naar de prijs. Op Boozyshop is hij rond de 10 euro, dit is echt niets voor 40 oogschaduwkleuren. Ik vind het erg fijn om nu gewoon (bijna) alle kleuren te hebben die er zijn. Gewoon alles wat ik nodig heb! Dan kan je gewoon veel meer leuke looks maken en lekker experimenteren. Het 88 palette vind ik dan toch iets te veel, dan zou ik al 10 minuten kwijt zijn aan kleuren kiezen, haha! Zo ben ik. 

Heb jij ook zo’n soort palette, zo ja welke?

Liefs,
Brechtje.