Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Review: I Love... producten



De I Love.. producten zijn erg populair geworden vanwege de geweldige geuren. Het is de goedkope versie van de dure Philosopfy producten, maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. Elke keer als ik in de Douglas kwam twijfelde ik, zal ik het proberen.. Steeds deed ik het niet, maar toen ik jarig was kreeg ik van twee vriendinnen een pakketje met I Love.. producten. En vandaag ga ik deze voor jullie reviewen!




Ik zal beginnen met de scrub, deze heb ik in de geur Lemons & Limes. Ik ben gek op alles wat naar limoen of citroen ruikt, dus dat komt goed uit. De geur is geweldig, dat zal ik alvast even zeggen, maar werkt de scrub goed? Mhow, dat valt een beetje tegen. Hij scrub niet echt goed. Als je een hele, hele milde scrub wilt, zou je dit kunnen proberen, maar ik heb toch liever een iets grovere scrub. Wat ik wel erg fijn vind, is dat hij je huid totaal niet uitdroogt. Ook heb ik na het douchen een heel fris gevoel, dit komt denk ik vooral door de heerlijke geur.





De douchegel in de geur Raspberry & Blackberry. Ik had het niet verwacht, maar dit is echt mijn favoriete geur! Wow, echt zo lekker! De douchegel is zelf verder ook prima. Niet heel speciaal, maar ik kan er niet echt nadelen aan ontdekken! Een fijne douchegel dus.



Tot slot kreeg ik ook nog een lipglossje in de geur Mango & Papaya. Deze geur vind ik persoonlijk iets minder lekker dan de andere twee. Wel is het een fijn lipgloss. De kleur vind ik sowieso echt leuk, zo’n soort had ik nog niet. Mijn lippen zijn best gepigmenteerd, dus de kleur komt wat minder goed over, maar in dit geval vind ik dat juist wel mooi. Ik hoef geen fel oranje lippen. De lipgloss is heel erg plakkerig, maar blijft hierdoor wel goed zitten. Echt een fijne lipgloss, ik draag hem graag.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over de I Love.. producten, vooral de lipgloss vind ik fijn. De lipgloss en de douchegel zou ik wel opnieuw kopen, maar de scrub niet. Het zijn echt leuke producten om een keer te proberen als je houdt van lekker geurtjes.

Hebben jullie wel eens een van de producten van I Love… geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.