Pagina's

vrijdag 2 september 2011

Ik ben een fashion noob




Gistermiddag begon ik met het maken van een lijstje, een lijstje met dingen die ik ooit nog wil. Al snel zag dat het bijna allemaal dingen waren op het gebied van fashion. Het is niet echt een wishlist. Het zijn namelijk allemaal dingen die anders en nieuw voor mijn zijn. Dingen die ik normaal niet zo snel zou doen. Wat zijn we weer lekker vaag zul je denken, dat klopt, maar ik weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven. Lees maar verder, dan begrijp je denk ik wel wat ik nou bedoel.

Ik ben echt een noob op het gebied van fashion. Ik draag de meest simpele dingen. Vaak is het een spijkerbroek, een bloesje en gympen. Niks mis mee, maar ik wil wat anders. Er zijn zo veel leuke dingen die wil. Het belangrijkste is dat ik mij iets volwassener wil gaan kleden en wat meer verschillende dingen wil gaan dragen.


Het eerste wat ik nog graag wil, maar nog erg over twijfel, is gaatjes in mijn oren laten zetten. Bijna elk meisje heeft dat wel, maar ik wilde het vroeger nooit. Ik vind oorbellen wel erg leuk, dus ik zat er over te denken om het te doen. Aan de andere kant veranderd het je gezicht wel heel erg. Of ik vaak oorbellen zou dragen weet ik ook niet.

Klik voor webshop
Klik voor webshop
Hakken dragen. Ik heb geen één paar hakken, maar het lijkt mij wel erg cool om erop te lopen. Ik kan het ook wel gebruiken aangezien ik maar 1m 60 ben, ja ik ben echt een ukkie. Het perfecte paar moet ik alleen nog vinden, voor deze winter wil ik wel graag enkellaarsjes met een hak. Het liefst een goedkoop paar, voor het geval ik het toch helemaal niks vind. Bij de van Haren en de Bristol hoop ik goed te kunnen slagen. Dit weekend ga ik naar stad, op zoek naar mooie schoenen!


Ik kan sowieso wel een nieuw paar schoenen gebruiken, niet per se AllStars, ik moest gewoon een leuk plaatje hebben. Mijn schoenencollectie telt slechts 4 paar schoenen. Dit zijn AllStars, Birkenstocks, nog een paar nep AllStars en mijn winterlaarzen van vorig jaar, volgens mij pas ik deze niet eens meer. Voor een meisje van 15 is dat helemaal niks. Het probleem is denk ik dat ik erg kritisch ben. Niet alleen met schoenen trouwens, ook met kleding, foto's, alles. Niet altijd makkelijk. ;)



Mijn kleding. Ook hier is het probleem waarschijnlijk dat ik kritish ben. Ik wil wat volwassenere kleding gaan dragen, ik word namelijk zo vaak jonger geschat dan dat ik ben! En op dit moment zijn er zoveel leuke trends vind ik. Waarom heb ik daar nog niks van? De trend van de blazers vind ik super, maar dan denk ik toch dat het niet bij mij past. Nou en, waarschijnlijk staat het niet eens zo slecht. Bij de Only kijk ik wel eens, hier hebben ze echt leuke kleding vind ik.

Klik voor Ebay verkoper
Accessoires ga ik steeds meer dragen, echt dingen waar ik mij goed bij voel. Armbandjes, kettingen. Maar ringen draag ik nooit. Ook dan wil ik gaan doen. De ring hierboven vond ik op Ebay, super schattig toch? Ik denk wel dat ik voor een iets simpelere ring ga, dus niet met een eekhoorn, haha, maar hij blijft wel super lief.

Kortom: Ik moet wat meer gaan doen met fashion, want eigenlijk vind ik het hartstikke leuk. Minder geld uitgeven aan make-up (dat moet wel lukken), meer aan kleding, sieraden en schoenen. Ik heb echt zo'n zin om naar de Bristol te gaan, ik wil nieuwe schoenen, nu!

Hoe zit het met jullie? Is fashion helemaal jouw ding of zijn er ook nog dingen die je toch maar niet draagt?

Liefs,
Brechtje.