Pagina's

donderdag 22 september 2011

Nieuwe laarsjes en een grote drang om te shoppen


Echt één onderwerp heb ik niet voor dit artikel. Ik heb nieuwe laarsjes, deze ga ik even showen en verder wil ik gewoon even wat kwijt en dat ga ik dus lekker vertellen. Het gaat vooral over shoppen, hé het heeft dus wel een soort onderwerp!

Er komt nog een foto van mijzelf met de laarjes bij!
Dat zijn ze dan, mijn nieuwe laarsjes! Ik bestelde ze bij de V&D en gister kreeg ik ze binnen. Eerlijk gezegd was ik een beetje vergeten hoe ze eruit zagen, maar ik vind ze nu weer helemaal leuk! Ze zijn tot halverwege mijn kuit en ik heb ze in een grijs-bruine kleur. Ze zijn best stoer door de gespen en doordat ze verder erg simpel zijn. Ze lopen ook nog eens erg lekker. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe schoenen! Ze komen van de V&D en kosten nu €79,-.


Hebben jullie dat wel eens? Dat je dan een enorme shoplog kijkt van iemand en dan gelijk zo’n zin krijgt om te shoppen? Op dit moment heb ik dat even heel erg. Waar ik vooral zin in heb is om naar de Primark te gaan en met volle tassen terug te komen. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom, want de enige keer dat ik naar de Primark ging viel het verschrikkelijk tegen. Dat was in Londen, het was toen zo heet en zo druk en benauwd. Ik werd helemaal gek daar. Mijn plan is om een keer vroeg op een doordeweekse dag (als ik een keer niet naar school moet, studiedag bijvoorbeeld) naar Rotterdam te gaan om te shoppen bij de Primark en in het Alexandrium. Ik hoop dat er snel zo’n vrije dag komt, dan ga ik gezellig met mijn moeder!

Verder heb ik niet heel erg veel te vertellen. Ik heb de laatste tijd een beetje moeite met onderwerpen en leuke artikelen verzinnen. Ik ben een beetje inpiratieloos. Af en toe heb ik opeens heel veel ideeën, hier maak ik dan ook gebruik van en ik schrijf alles op. Nu zijn dus de ideeën een op en wacht ik op een boost van inspiratie. Die komt wel weer, hopelijk snel.

Wat vinden jullie van mijn laarzen en kunnen jullie je een beetje herkennen in mijn verhaaltjes?

Liefs,
Brechtje.