Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Bestelling BuyInCoins

Al eerder plaatste ik een bestelling bij BuyInCoins, een Chinese webshop met super goedkope, maar wel hele leuke spulletjes. Ze verkopen van alles van beauty tot spullen voor in de tuin. Nu heb ik dus weer wat bestelt, vooral spulletjes voor een vriendin, maar ook voor mijzelf.

Laat ik beginnen met het geen waar ik het meest enthousiast over ben. De beren ring. Deze ring zag ik al eerder op Ebay, maar dan was het een eekhoorn. Deze was echt bijna hetzelfde. Deze ring bestelde ik voor mijn vriendin, maar ik vond hem zelf ook zo leuk dat ik er ook een voor mezelf heb besteld. Ik hoop alleen wel dat hij niet veel te groot is. Deze ring kostte $0,98. Dit is €0,72.


Dottingtools. Hier begon het eigenlijk mee. Ik had deze zelf al eerder besteld (al een hele tijd geleden) en mijn vriendin vond ze toen zo leuk dat zij ze ook wel wilde. Ik zou voor haar bestellen, maar dat vergat ik steeds. Nu besloot ik gewoon nog veel meer voor haar te bestellen voor haar verjaardag. Maar de dottingtools dus, deze kun je in de nagellak dopen en dan stipjes zetten op je nagels. Dit kostte $2,32, omgerekend €1,70.
Een make-up kwastensetje met zeven kwasten. Niet heel erg speciaal, het valt mij wel op dat er vooral veel oogschaduwkwasten in zitten. Nou ja, die kun je altijd wel gebruiken toch? Het setje kostte $2,83, dit is €2,07.
Deze ketting vond ik heel erg vet. Een ketting met een grote bril eraan, het is zo’n ‘nerdbril’. Deze zie je best vaak, volgens mij is deze wat kleiner dan dat je normaal ziet en van best stevig materiaal gemaakt. Dat hoop ik tenminste. Voor deze ketting betaalde ik $1,08, in euro’s is dat €0,79.

En tot slot een hoofdmassage dingetje. Hier zit een verhaaltje achter. We deden namelijk – al een hele tijd geleden – een sleepover samen met een andere vriendin. Deze vriendin had toen zo’n hoofdmassagetool, hier waren we allemaal helemaal weg van, dus het leek mij wel leuk deze voor haar bestellen. Deze was $1,11, in euro’s is dat €0,81.

Ongeveer een week geleden heb ik besteld. Het pakketje is nog niet binnen, maar op de site staat dat al verzonden en onderweg is. Waarschijnlijk ligt hij over een paar dagen bij mij in de brievenbus. Ik denk er trouwens over om een kwastenset te bestellen op BuyInCoins. Ik wilde eerst een bij Zoeva bestellen, maar op BuyInCoins hebben ze een mooie kwastenset van 24 kwasten voor slechts $15. Maar ik wacht eerst wel even dit pakketje af voordat ik weer wat nieuws bestel. ;)

Hebben jullie wel eens iets bestelt op BuyInCoins?

Liefs,
Brechtje.