Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Catrice LE Big City Life




Normaal schrijf ik nooit over LE’s van merken. Ik heb het één keer gedaan, maar eigenlijk vind ik het toch niet interessant genoeg om een artikel over te schrijven. De reden dat ik het nu toch doe, is omdat Catrice nu met zo’n leuke collectie komt! Heel origineel, prachtige producten, ik was er helemaal enthousiast over, ik moét het gewoon even aan jullie laten zien!



Deze LE van Catrice gaat over de grote steden. Sydney, New York, Londen en Berlijn, voor elke stad heb je nu een aparte look dankzij Catrice. Bij elke stad hoort een nagellakje en een prachtig oogschaduw palette.


The Sydney Collection. Een mooie paarse, taupe kleurige nagellak en ook een oogschaduwpalette met paars en bruin. Twee wat donker roze blushes. Erg mooi.


The Londen Collection. Een licht gele nagellak, deze kleur was deze zomer erg hip, maar kan nu natuurlijk ook nog gewoon worden gedragen. Ook in het oogschaduw palette zit een zelfde gele kleur en verder vooral blauw.


The Berlin Collection. Roze kleurige nagellak. Weer wat donkere blauwe kleuren, maar ook een mooie highlighter. Een bruine en een lichtroze blush.


The New York Collection. Een prachtige blauwe nagellak. Paarse, blauwe en groene oogschaduw van licht naar donker. De blushes in deze kit, vind de mooiste van allemaal.

Let ook even op de namen van de kleuren. Allemaal namen van bekende plaatsten in die stad, super leuk. De kits doen me ergens ook wel denken aan de palettes van Too Faced, maar dat kan ook aan mijn liggen hoor. De doosjes en de nagellak zijn heel erg mooi versierd. De buitenkant van de doosjes is ook erg leuk. En vergeet niet dat er in elke kit ook een kwastje bij zit en een eyeliner!

Helaas is het niet goedkoop, wel budget, maar wat duurder dan we gewent zijn van Catrice. De make-uppalettes gaan €6,99 kosten en de Ultimate Nail Laquer Nagellak zoals altijd €2,50. Deze collectie komt in Oktober-Noverber uit in Nederland. Nog even wachten dus.
Edit: Helemaal zeker is het nog niet of deze collectie echt naar Nederland komt. Ik heb deze LE op verschillende Nederlanse blogs al wel voorbij zien komen, dus misschien..

Mijn favoriet is die van New York, maar die van Berlijn vind ik ook super mooi. Je moet ze eigenlijk even in het echt zien. Wat is jouw favoriet ?

Liefs,
Brechtje.