Pagina's

donderdag 29 september 2011

Oefenen met ooglooks #2


Het is weer tijd voor een artikel met wat ooglooks! Sinds ik het 40 shimmer palette in mijn bezit heb, ben ik meer gaan oefenen met het gebruiken van oogschaduw. Als ik even niks te doen heb, pak ik het palette erbij en probeer ik weer wat nieuws. Lees verder voor het resultaat.


Persoonlijk vind ik deze erg goed gelukt. Ik ging voor een look met mosgroen erin. Uiteindelijk is het wat lichter groen geworden. Groen gebruik ik nooit met oogschaduw, maar daar wilde ik eens verandering in brengen. Ik vind de kleuren heel leuk voor de herfst en ik zou dit nog best overdag durven dragen.


Voor deze look heb ik de aangekruiste kleuren gebruikt. Ik begon met de mosgroene kleur over het hele ooglid. Vervolgens nam ik de bruine kleur, mengde deze met dezelfde mosgroene kleur en bracht deze aan in de crease. De witte kleur op het wenkbrauwbot en een lijntje van bruin en mosgroen onder mijn oog. Super simpel, maar wel leuk!


Dan de wel bekende smokey-eye. Dit moest ik ook een keer proberen. Ik had het al eerder gedaan, maar nog nooit laten zien. Deze smokey-eye is zwart, opvallend en erg geschikt voor een feestje.


Ook de smokey-eye is gemakkelijk om te maken. Zwart over het hele ooglid en van de zilvere kleur in de binnenste ooghoek. Bruin in de crease, zorg er voor dat je dit heel goed blend zodat het echt smokey wordt. Ook bij deze look heb ik wit op het wenkbrauwbot gebruikt en een menging van bruin en zwart onder het oog.

Ik ben zelf erg tevreden over de look. Vooral de eerste vind ik erg leuk geworden. Gewoon een leuke look die goed over te dragen is, maar er zit toch een fel kleurtje in. Ja, dat vind ik echt leuk!

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Welke look maken jullie vaak wat vind je de mooiste look die er is?

Liefs,
Brechtje.