Pagina's

maandag 12 september 2011

Douglas wishlist

Voor mijn verjaardag kreeg ik heel wat cadeaupasjes van de Douglas. Mensen weten dat ik van make-up houd, maar niet precies wat ze dan zouden moeten kopen. Tja, dan is zo’n pasje perfect inderdaad. Ik koop nooit wat bij de Douglas, maar ik vind het wel erg leuk voor de verandering. Omdat ik niet eens goed wist wat ze nou allemaal verkopen, heb er een beetje rond gekeken en een lijstje gemaakt van dingen die mij leuk lijken. Bereid je maar vast voor op wat dure producten.


Een van de drie-stappen-verzorging sets van Clinique. Dit zou echt geweldig zijn. Je hebt ze voor drie verschillende huidtypes, huidtype 1, 2 en 3. Ik weet niet precies welk huidtype wat is, maar daar ga ik nog wel naar opzoek. Prijs: €30,50. Pfoe.

Een bronzer van MAC. Ik wil perse nog een product van MAC, want over de blush ben ik zo tevreden! Eigenlijk weet ik helemaal niet zo goed wat ik wil, maar een bronzer lijkt mij wel heel leuk om te hebben. Een goede matte bronzer heb ik nog niet. Prijs: rond de twintig euro.

Eigenlijk wil ik wel heel graag een kwastenset, maar volgens mij verkopen ze dat niet bij de Douglas. Ik heb namelijk alleen maar losse kwasten gezien van rond de €40,-. Dat is mij iets te duur voor één kwast.

Natuurlijk is het ook erg leuk om van het geld gewoon een lekker parfum te kopen. Ik weet nog niet welke, maar dat zie ik daar wel. Wel heb ik een lijstje met geurtjes die ik nog wil ruiken, met onder andere het parfum van Rihanna of het nieuwe Playboy parfum dat binnenkort uitkomt. Ik wil geen parfum kopen dat duurder is dan €30,-.

Ik vind het wel jammer dat bij de Douglas alles zo duur is. Ik wil namelijk helemaal niet zoveel geld uitgeven aan een mascara, of foundation, of lipgloss. Dat vind ik echt zonde. Er zijn namelijk zat goedkope mascara’s, foundation, lipglosses die ik even goed vind werken. Dus ja, waar ik het dan aan uit zou willen geven, haha.. Ik denk dat het een parfum en iets van MAC wordt. Als ik iets heb gekocht, laat ik het natuurlijk meteen zien!

Kopen jullie vaak make-up bij de Douglas?

Liefs,
Brechtje.