Pagina's

donderdag 1 september 2011

Favorieten van augustus 2011



Het is alweer 1 september. Ik ben alweer bijna helemaal gewent aan het naar school gaan. Het begint alweer vroeger donker te worden. De herfst komt eraan. Gaat snel zeg. Een lichtpuntje: het betekend ook dat het weer tijd is voor de favorieten van deze maand. Deze maand heb ik erg weinig gekocht, volgens mij heb ik helemaal geen make-up gekocht deze maand. Ik ben er echt trots op.

Dat is geen make-up hebt gekocht, betekend niet dat ik geen favorieten heb. Er zijn aardig wat producten die ik heb herontdekt. Misschien ken je sommige daarom al, maar er zitten ook producten bij die jullie nog niet kennen.


Ik moet echt vroeger foto’s gaan maken, eigenlijk was het al iets te schemerig voor goede foto’s. Per product ga ik er even wat over vertellen.
-        Catrice Skin Finish compact powder. Ik de zomer heb ik geen foundation gedragen en ik vind het nu ook nog iets te vroeg voor foundation. Daarom gebruik ik op dit moment alleen een poeder. Toch een beetje dekking en ik kom niet met een glimmend hoofd van het fietsen op school aan.
-        En weer mijn MAC blush. Deze heb ik al vaak langs laten komen. Het is een enorm fijne blush en de kleur is zo geweldig. Ik blijf het maar zeggen.
-        L.A. Girl Endless potlood. Het oogpotlood is niet heel speciaal, maar wel fijn. Ook blijft hij goed zitten. Waarom hij bij mijn favorieten staat, is omdat ik deze maand vaker een lijntje onder mijn ogen ben gaan dragen. Het geeft iets extra’s. Ik vind het erg mooi staan.
-        Catrice Eyebrow Set. Ook deze heb ik al heel vaak langs laten komen. Serieus, al wil je een fijne wenkbrauwpoeder, dan moet je deze even proberen. Deze gebruik ik soms ook voor een lijntje onder mijn oog, gaat prima.


-        Lady Speed Stick. Gekocht in Canada, helaas niet in Nederland te krijgen. Een hele goede deodorant, ik ruik de hele dag fris met deze deodorant. Als je een keer in Amerika of Canada komt, zou ik er echt een proberen!
-        Rosebud Salve. Deze bestelde ik samen met Minted Rose – deze is trouwens ook erg fijn – al een bijna een halfjaar geleden via Internet. Ik was er een hele tijd gek van, maar heb ik het al lang niet meer gebruikt. Nu heb ik het weer ontdekt, het blijft een heel fijn zalfje.
-        Het parfum dat ik deze maand heel veel heb gebruikt is Sephora Sephora Scented Spray in de geur lemon meringue. Hij ruikt totaal niet naar lemon, maar wel verrukkelijk naar vanille. Ik ben er echt helemaal gek van !

Mijn nieuwe 40 shimmer palette zit er niet bij, ik heb hem namelijk nog maar één keer gebruikt. Ik kan nog niet zo goed zeggen of ik het nou echt een favoriet vind. Volgende maand beloof ik jullie wat meer nieuwere dingen. Ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag en wat cadeaubonnen, dus ik kan lekker gaan shoppen! Ook moet ik dringend nieuwe schoenen, hier kunnen jullie dus ook een artikeltje over verwachten. Het is aardig druk met school, ik moet nog even wennen aan dat ik ’s avonds moet bloggen, maar dat komt allemaal goed!

Wat is jouw absolute favoriet deze maand, beauty of lifestyle, noem maar op!

Liefs,
Brechtje.