Pagina's

zondag 4 september 2011

What Do You Think.. best friends accessoires

167878_180600398647631_100000930174227_423056_1734241_n_large

Als je binnenkomt bij de Claire’s is meestal het eerste wat je ziet een rek vol met kettingen. Veel daarvan ook Best Friends kettinkjes, er hangen echt veel leuke tussen vind ik. Maar wat ik eigenlijk nooit zie, is een meisje lopen met zo’n Best Friend kettinkje. Daarom leek het mij leuk om hier een What Do You Think.. van te maken. Hoeveel van jullie hebben een beste vriendin en hebben jullie ook zo’n kettinkje?


Ik zal dit eerst even over mezelf vertellen. Ik heb geen beste vriendin. Wel een paar hele goede vriendinnen, maar echt één beste vriendin heb ik niet. Wel heb ik zo’n kettinkje. Haha, best raar inderdaad. Deze heb ik gekocht met een hele goede vriendin. We zijn vriendinnen sinds het begin van de tweede klas (en nu zitten we allebei in de vierde).


Hierboven zie je het kettinkje. Mijn vriendin heeft hem in het zwart. Er hangt niet alleen schoentje aan, maar ook een plaatje, bij mij staat hier ‘Best’ op en bij mijn vriendin ‘Friends’. Toen we het deze kettinkjes in de Claire’s zagen hangen, vonden we ze allebei gelijk al erg leuk. Voor ons is het kettinkje dus meer een ‘hele goede vriendinnen’ kettinkje, alleen klinkt dit wat minder leuk natuurlijk.


In de Cosmogirl las ik laatste dat slechts 16% van de meiden geen beste vriendin heeft. Wat weinig, ik dacht dat het er wel meer waren eerlijk gezegd.

Hoe zit het met jullie? Hebben jullie een beste vriendin of een Best Friends kettinkje?
Ik ben erg benieuwd.

Liefs,
Brechtje.