Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Lucky paper stars maken



Wat de laatste tijd steeds bekender is geworden, zijn de lucky paper stars. Kleine papieren sterretjes, waarvan schijnt dat je ze heel makkelijk zelf kunt vouwen. Dit was nou echt iets wat ik al heel lang uit wilde proberen, dus ik heb wat YouTube filmpjes gekeken en dat ga ik nu met jullie delen!


In dit filmpje wordt het wel goed en duidelijk uitgelegd hoe het moet. Het lijkt inderdaad echt niet moeilijk. Je moet er alleen wel een beetje nagels voor hebben en natuurlijk dat papier. Het lijkt een beetje op dat papier waar je vroeger muizen trappetjes mee vouwde. Ik hoop een keer goede stevige papiertjes te vinden met een leuk patroontjes erop.

Die van mij zijn niet heel goed gelukt. Ik heb mijn nagels net helemaal kort geknipt, niet zo handig dus. Wat ik trouwens laatst ook las: Sommige mensen doen bij elke sterretje dat ze vouwen een wens. Leuk idee!

Maken jullie wel een Lucky paperstars?

Liefs,
Brechtje.