Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Shoplog: Kruidvat en BuyInCoins

Het is weer tijd voor een shoplog! Ik heb een bestelling binnen gekregen van BuyInCoins en ik wat spullen gekocht bij de Kruidvat. Het is niet allemaal voor mijzelf – helaas, maar het zijn ook cadeautjes voor een vriendin. Ik was laatst zelf jarig en toen heb ik van mijn vriendinnen ook een cadeautje gekregen, dit ga ik ook even laten zien. Lees snel verder!


Ik zal beginnen met de spullen die ik heb gehaald bij de Kruidvat. Twee nieuwe nagellakjes, Catrice heeft wat nieuwe nagellak in de collectie en dit zijn er twee van. De lichtpaarse heet ‘Sing: Hey, Dirty-Lilah’ en de legergroene heet ‘It’s Rambo no.4’. De lichtpaarse kocht ik voor een vriendin en de legergroene is voor mijzelf. Over die van mij komt natuurlijk nog een artikeltje met swatches over. Ik zal alvast verklappen dat het een prachtige kleur is. 
Tot slot kocht ik ook nog de lipgloss in ‘Bare Necessity’ van Catrice, een erg mooi nudekleur. Helaas komt hij niet super goed over op mijn gepigmenteerde lippen, maar als nog vind ik het een hele fijne lipgloss.



Waar ik het meest enthousiast over ben zijn de spulletjes van BuyInCoins! Ik kon niet alles uitgebreid op de foto zetten, omdat ik het wel een beetje weer mooi in de verpakking terug wilde doen voor mijn vriendin. Voor duidelijk foto’s kun je naar dit artikel gaan, daar liet ik zien wat ik had bestelt met plaatjes van de webshop. Wat ik heb besteld: dottingpennen – deze heb ik zelf ook, ze zijn zo fijn!, een kwastensetje met 7 kwasten, een hoofdmassage dingetje, een ketting met een nerdbril. Deze ketting was op het plaatje koperkleurig, in het echt is hij zwart. Geen ramp, maar het viel mij wel op. En tot slot – het gene wat ik het leukste vind – de ring met het beertje! Ik had er twee besteld, ik wilde er zelf namelijk ook een graag. Ik was wel bang dat hij veel te groot zou zijn, dit heb ik bijna altijd met ringen, maar hij past mij echt precies! Waarschijnlijk omdat Japanners ook niet zo groot zijn, niet discriminerend bedoelt hoor!

De bestelling kwam trouwens echt precies op tijd aan. Morgen ga ik namelijk naar mijn vriendin toe en ik was al bang dat de bestelling niet op tijd aan zou komen, maar vanmiddag werd hij toch nog bezorgt, gelukkig!


Dit pakketje kreeg ik van vriendinnen. Allemaal producten van I Love.. Ik was laatst met hun in de Douglas en zij toen dat ik de Lemon & Limes versies zo lekker vind ruiken, dus die hebben ze ook gekocht, echt lief. Er zit een douchegel, een scrub en een lipgloss van I Love.. in, een testertje van het parfum van Rihanna. Hier ben ik zo benieuwd naar! En een douchepuff, altijd handig.

Dat was mijn shoplog. Ik ben eigenlijk over alles wel tevreden. Op dit moment draag ik mijn nieuwe nagellak van Catrice met de ring met het beertje. Ik word steeds weer blij als ik er naar kijk, haha! Ik ben trouwens van plan om niet alles apart te gaan reviewen, misschien wordt dat een beetje saai. Waarschijnlijk worden het twee stapelreviews. Dus twee reviews waarin ik meerdere producten behandel. Zouden jullie dit leuk vinden?

Hebben jullie de afgelopen tijd nog veel leuke dingen geshopt?

Liefs,
Brechtje.