Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Mooie plekjes in mijn kamer

Met veel zorg heb ik mijn kamertje ingericht. En ook al vind ik dat het wel weer een opknapbeurtje kan gebruiken, zijn er toch heel wat leuke en spulletjes en frutsels in mijn kamer te vinden. Het leek mij leuk om deze een keer met jullie te delen.


Mijn make-uphoekje. Spiegel van de Ikea en mijn kwasten en pennen staan in Starbucks bekers. In het houten bakje zit mijn dagelijkse make-up.

De quilt die mijn oma heeft gemaakt van allemaal oude lapjes stof. Deze ligt op mijn bed. Ik vind hem zo leuk!

Medailles die ik heb gewonnen met Ritmisch gym hangen nu om de deurknop van mijn kledingkast.

Het Don’t Feed The Bears bordje dat ik deze zomer in Canada heb gekocht.

Een wasbeeldje gemaakt met Beeldende Vorming op school. Het is een Ritmisch gymnastiek meisje. Verder zie je een houten poesje dat ik heb gekocht in Italië, het is de bedoeling dat je om te staart ringen doet. En in het rode doosje zit olie voor mijn oliebrandertje.


Het oliebrandertje. Hier is hij uit..


Nog een keer het oliebrandertje, deze keer aan. Ik heb het donker gemaakt zodat je het beter kunt zien. Dit maakt het alleen wel heel lastig om te fotograferen, hij is toch nog een beetje bewogen zoals je ziet. ’s Avonds steek ik hem even aan en doe er wat water en olie in. Ik heb op dit moment een olie met een héérlijke vanille geur. Binnen tien minuutjes ruikt mijn hele kamer naar vanille, echt super lekker, maar ik moet hem niet te lang aan laten staan.
Een paar schoentjes, deze draag ik het meeste. Ik moet meer afwisselen van mezelf, maar deze zitten zo lekker!


En tot slot.. Mijn kamer is meestal wel netjes, maar ik moet ook een plekje hebben waar ik mijn rommeltjes kwijt kan. Het bovenste laatje van de papieropberger. Deze staat op mijn computer, en deze staat weer op mijn bureau.

Ik ben benieuwd.. wat zijn de leuke en mooie plekjes in jouw kamer? Heb je het ook met zorg in gericht en waar heb je precies trots op en wat zou je willen veranderen? Ik zou de muren willen verven. Ik heb al een muur bruin, de rest is nu licht paars, maar dat wil ik graag licht roze.

Liefs,
Brechtje.