Pagina's

zaterdag 3 september 2011

Reacties op een make-up tutorial


Misschien kennen jullie het YouTube account van de FineBrows wel. Zo niet, ga dan zeker even kijken. Ze maken filmpjes over kinderen die reageren op celebrity's, youtube filmpjes, youtube stars en nog veel meer. Het kan echt heel grappig zijn, daarom kijk ik er af en toe een filmpje van. Toen ik zag dat ze een aflevering hadden waarin ze reageren op een make-up tutorial, moest ik deze wel even met jullie delen.

In deze aflevering reageren ze dus op JuicyStar07. Misschien ken je haar wel, ze is een Amerikaanse Youtuber en een bekende make-upguru. 



Ik vind het echt grappig om te zien hoe hun tegen beautyguru's aankijken. Als ik er zo over nadenk, zijn die filmpjes eigenlijk best apart. Toch vind ik het leuk. Dan kun je het proberen na te maken en dan voel je je mooier.. tja. Moeilijk uit te leggen.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Brechtje.