Pagina's

woensdag 14 september 2011

Herfst en winter nagellak

Je hebt waarschijnlijk al veel nieuwe herfst en winter kleding gezien in de winkels, maar ook nagellak past zich aan op het seizoen. In de zomer de vrolijke en felle kleurtjes en ’s winters is het tijd voor wat donkerdere kleuren. Catrice heeft wat nieuwe nagellak aan haar assortiment toegevoegd en het valt mij op dat het veel donkere kleuren zijn. Voor de winter natuurlijk. Ik kocht een kleurtje en heb gelijk ik al 
mijn donkere winterkleurtjes even uitgekocht.

Ik kwam er al snel achter dat ik er hier niet erg veel van heb. Mijn interesse voor nagellak begon deze zomer, dus vandaar.

Hier zie je mijn favoriete herfst en winter nagellak. Juist, niet zoveel.
-      Het donkerblauwe Catrice lakje ‘Hip Queens Wear Blue Jeans’ was een van mijn eerste Catrice nagellakjes en deze kreeg ik vorig jaar voor Sinterklaas. Ja, dat weet ik nog heel goed. Ik was er toen zo blij mee en ik vind het nog steeds een prachtige kleur. Vorige winter heb ik hem super veel gedragen en dat ben ik deze winter weer van plan.
-      De andere donkerblauwe lak is van de Hema. Deze is net iets lichter en bevat aardig veel glitter. Deze is eigenlijk wat minder favoriet.
-      Een nudekleurige nagellak van Catrice genaamd ‘Petit Four As Dessert’. Zo’n soort kleur is eigenlijk altijd goed.
-      Catrice ‘Bloody Mary To Go’. Een mooie rode nagellak, dit staat erg classy. Een wat donkerdere kleur rood is nog beter voor de winter, maar ook dit vind ik erg mooi.
-      En tot slot mijn nieuwe Catrice nagellakje. Een prachtige donker groene olijfkleur genaamd ‘It’s Rambo no.5’. Man, wat vind ik dit een perfecte kleur! Echt wauw, ik ben van plan deze zo veel te gaan dragen! Ik heb hem nu ook op. J


Mijn nagellak bewaar ik in het Helmer kastje van de Ikea. Hierin bewaar ik ook mijn make-up. Ik gebruik de Antonius ladeinzet. Voor mij is dit precies groot genoeg. Rechts staat alle nagellak die ik veel gebruikt, links staat meer nagellak met een speciale functie – topcoats, basecoats, glitters, stempellakjes enzovoorts. Vooraan heb ik nu alle herfst en winter nagellak vooraan in het rechtervakje staan. Handig toch? Ik heb echt zin om deze te gaan dragen!

Hebben jullie veel mooie nagellak voor de winter?

Liefs,
Brechtje.