Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

Naturelle look met 40 palette


Toen ik het 40 shimmer palette voor mijn verjaardag kreeg, moest ik er natuurlijk gelijk mee gaan experimenteren. Ik wilde een naturelle look, maar dan toch iets feestelijker. Hij is niet perfect vind ik, ik moet nog flink gaan oefenen met oogschaduw. Toch vind ik het een mooie geworden voor overdag en voor naar school, lees snel verder!




De look. Het is niet goed te zien, maar ik heb over mijn hele ooglid een lichtroze kleur gebruikt en in de crease een warm bruine kleur. Verder zie je in mijn binnenste ooghoek een witte oogschaduw, deze heb ik ook lichtjes onder mijn wenkbrauw aangebracht.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt. Wat ik zo handig vind aan het 40 palette is dat de kleuren die onder elkaar staan perfect bij elkaar staan. Als je snel wat moet kiezen, neem je gewoon 4 kleuren die onder elkaar staan. Zo weet je zeker dat je een mooie combinatie hebt.

Ik heb voor het rijtje met naturelle kleuren gekozen. De bovenste witte kleur gebruikte ik in mijn binneste ooghoek, die daar onder voor onder de wenkbrauw, de roze voor over het hele ooglid en tot slot de bruine in de crease.


Ik draag nooit oogschaduw naar school, maar dit zou ik wel durven dragen. Hierbij kan op de lippen een wat opvallendere kleur, maar nude is natuurlijk ook altijd goed.

Morgen komt er een review online van het 40 shimmer palette, ik kan alvast verklappen dat ik erg enthousiast ben!

Wat vinden jullie van de look?

Liefs,
Brechtje.