Pagina's

maandag 4 juli 2011

Favorieten van juni


Heel veel (beauty)bloggers laten aan het eind van een maand hun favorieten van de maand zien. Ik heb dit eigenlijk nooit gedaan, maar ik wil het nu toch wel een keer doen. Of ik het elke maand ga doen, weet ik nog niet zeker, maar ik wilde het gewoon een keer proberen. Klik verder voor mijn favorieten van de maand juni!

Nou, dat zijn ze dan: mijn favorieten! De meeste hebben jullie volgens mij al een keer langs zien komen. Ik vind het wel lastig om van de hele maand wat te doen, een maand is zo lang! De meeste dingen die hier bij staan heb ik net een weekje!


De dottingpennen – Misschien hadden jullie dit al een beetje verwacht. Hier heb ik al veel later zien. In NOTD, toen ik ze had besteld, maar ik heb er ook een speciaal artikeltje over geschreven. Ik gebruik ze nog steeds erg vaak. Meestal maak bloemetjes of stipjes, lekker simpel, maar ik ben nog wel van plan er meer mee te gaan experimenteren.
Het kettinkje van de Claire’s – Toen ik deze laatst in mijn shoplog liet zien, kreeg ik over dit kettinkje de meeste reacties. Ik heb hem al vaak gedragen en ik krijg er steeds weer leuke reacties op. Ik vind het zelf ook een erg leuk en schattig kettinkje, ik ben er erg blij mee.
Mijn Zenner haarklip – Deze heb ik alleen even snel laten zien in mijn shoplog, maar ik gebruik hem echt super veel sinds ik hem heb. Ik droeg eerst nooit was in mijn haar. Klipjes glijden er snel uit, maar dat heeft deze klip dus niet! Er zit rubber aan de binnenkant, speciaal zodat het niet uit je haar kan glijden. Als ik thuis ben, heb ik deze klip standaard in. Echt bijna altijd. Hij is zo handig om even snel je haar naar achter te doen, zeker een favoriet!


Catrice Am I Blue Or Green en Sold Out For Ever
– Niet echt super-super-super favorieten, maar wel een lakje dat ik vaak heb gedragen deze maand. De kleuren zijn lekker zomers en ik vind ze gewoon erg mooi.
Sun van Jill Sander – Een parfum dat echt weer helemaal heb herondekt. Voor mijn doen is het best een zwaar geurtje – terwijl andere hem juist erg zomers vinden. Ik ben van plan dit geurtje deze zomer weer veel te gaan dragen, hij ruikt namelijk echt heel lekker! Ook blijft hij erg lang hangen.
Essence Stay All Day 16h concealer – Deze heb ik al vaak laten zien en er komt echt nog snel een review van. Wat is dit namelijk een fijne concealer! De textuur is perfect en hij blijft erg goed zitten. Super fijn product!

Dat waren mijn favorieten van de maand juni. Het waren er niet super veel, maar ook niet weinig. Van de meeste dingen heb ik al een review geschreven en anders komt die misschien nog. Als je ergens heel graag wat meer over wilt lezen, vraag er dan gewoon even naar. J

Ik weet dat heel veel beautybloggers het doen, maar ik weet niet of jullie het nou wel of niet interessant vinden om het ook van mij te zien. Dus ik zou het fijn vinden als je dat even laat weten!

Zou je het leuk vinden om vaker mijn favorieten van de maand te zien?

Liefs,
Brechtje.