Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Review: Nivea Soft als dagcrème



Ik gebruik Nivea Soft echt al tijden als dagcrème. Hij werkt erg goed voor mijn droge huid. Ik heb laatst wel een tijd de crème van Garnier gebruikt voor de droge huid, deze was ook fijn hoor, maar Nivea Soft blijft mijn favoriet. Ik noem dit een review, maar eigenlijk ga ik alleen maar positief zijn en jullie deze crème aanraden, want hij is écht heel fijn!


Waarschijnlijk kent iedereen de crème van Nivea wel, die in de blauwe pot. Maar er is dus ook Nivea Soft crème, ook erg bekend. Deze versie is wat minder vettig en daardoor ook goed te gebruiken als dagcrème. Vooral voor de droge huid is hij erg fijn, hij is namelijk ook nog steeds redelijk vettig en hydrateert erg goed. Je kunt de crème ook als handcrème en bodycrème gebruiken. Voordat ik hem als dagcrème begon te gebruiken, gebruikte ik hem altijd als handcrème. Dat werkt ook erg fijn.



Zo krijgen jullie een beetje een idee wat de dikte is van de crème. Hij is redelijk dik en hierdoor heb je niet veel nodig. Ik gebruik een bolletje ter grote van een erwt voor mijn hele gezicht. Dan moet ik mijn nek nog doen, dus neem ik nog wat. Hij trekt ook redelijk snel in, gewoon zoals de gemiddelde crème.

Ik gebruik deze creme altijd ’s ochtends en meestal ook ’s avonds. Na het gebruik voelt mijn huid de hele dag niet meer trekkerig en droog aan. Super dus! Ik zou deze creme dus aan iedereen met een droge/normale huid aanraden. Voor mensen met een vette huid, is deze crème wat te vettig denk ik.

Nivea Soft is te koop bij de bijna alle drogisterijen. Ik heb hem gekocht bij de Kruidvat voor €2,59.

Hebben jullie Nivea Soft wel eens geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.