Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Review: Sephora Scented Spray, lemon meringue


Het moet denk ik twee jaar geleden zijn dat ik dit parfum kocht in een Sephora in Frankrijk. Het was mijn eerste echte parfum en ik vond het zo stoer dat ik nu een écht parfummetje had. Hij was niet duur, volgens mij rond de vijf euro, dus hij was betaalbaar en ik nam hem gelijk mee.


Eigenlijk is het geen echt parfum, maar een parfum spray. Volgens mij is het een beetje te vergelijken met een bodysplash. Het is niet iets dat de hele dag blijft hangen, het zijn wat frissere en lichtere geurtjes. Er zijn heel veel geurtjes in deze lijn. Je kunt deze geurtjes combineren met de douchegel, shampoo en nog veel meer producten die er bij horen.

Ik heb de geur Citron Meringue. Maar eigenlijk vind ik hem veel meer naar vanille ruiken. Daar is helemaal niks mis mee, want ik ben dol op de geur van vanille. Je ruik ook wel vaag ergens citroen, maar ik vind het toch meer vanille.


Hier zie je het spuitje. Als je het op sprayt is het echt een spuitje, het word niet mooi verstuift. Nee, er komen echt druppeltjes uit. Deze moet je dan snel een beetje uitvegen of ze lopen gelijk van je huid af. Ik weet niet of dit normaal is of dat er iets mis is met mijn spuitje. Ik zie het niet als een groot minpunt, maar als het mooi wordt verstuift is toch fijner.

De geur is best aanwezig en ik vind dat hij nog best lang blijft hangen. Gewoon zoals de gemiddelde frisse eau de toilette. Niet erg lang, maar het valt me wel mee. Ik gebruik hem gewoon ’s ochtends, maar het is ook erg fijn om hem in de loop van de dag te gebruiken om een beetje op te frissen.

Conclusie: Ik vind het een heerlijke geur. Hij is best aanwezig en blijft redelijk goed hangen. Alleen heb spuitje vind ik een minpuntje, maar daar is mee te leven.

Kende jullie deze eau de toilettes al? Heb je ze misschien al een keer geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.