Pagina's

maandag 25 juli 2011

Het gevoel als je wat nieuws hebt gekocht


Kennen jullie dat? Dat gevoel als je net wat nieuws hebt gekocht. Ik voel me dan zo gelukkig en heb helemaal zin om het te gaan gebruiken. En dat heb ik dan vooral bij make-up. Ik kan echt genieten van nieuwe producten, helemaal als het er mooi uitziet. Hebben jullie dat ook?


Laatst kocht ik het wenkbrauwpotlood van de Hema en de wenkbrauwpoeder van Catrice. Ik wilde deze al een tijdje hebben. Toen ik ze had gekocht, was ik die hele middag nog vrolijk. Ik had de hele tijd zo’n vrolijk gevoel. 

Ik heb er ook gelijk foto’s van gemaakt. Dit vind ik ook altijd erg leuk om te doen. En zo kon ik het gelijk gaan uitproberen. Ik denk dat ik er ook zo blij mee was, omdat ik dit echt interressante producten vond. Ik had nog helemaal niks voor mijn wenkbrauwen, dus daarom.


Op dit moment heb ik dit gevoel vooral bij dingen die ik nieuw ga uitproberen en ook bij blushes. Ik denk dat het ook heel erg ga hebben, als ik voor het eerst iets heb gekocht van MAC. Hopelijk wordt dat deze vakantie.

Hebben jullie dit blije en tevreden gevoel ook altijd, als je net nieuwe, leuke dingetjes hebt geshopped? En met welke producten heb je dit het meest?

Liefs,
Brechtje.