Pagina's

zondag 10 juli 2011

Wishlist, juli 2011


Het is een hele tijd geleden dat ik jullie mijn wishlist heb gedaan. De laatste keer was in april! Dus het leek wel weer leuk om hem te laten zien. Sommige dingen zijn niet al te realistisch, maar hé, dromen mag hè. J

Oorbellen van de Claire’s. Ik kon niet het plaatje op Internet vinden, dus ik heb gewoon een ander leuk paar oorbellen uitgekozen. Ik ben de laatste tijd veel aan het kijken naar leuke oorbellen. Nadat we op vakantie zijn geweest, mag ik namelijk gaatjes mijn oren. Dit krijg ik dan waarschijnlijk van mijn ouders als verjaardagscadeau. Dan ga ik deze oorbellen gelijk kopen, of ik vraag ze aan mijn broertje voor m’n verjaardag.

Nog iets voor oorbellen. Dit oorbellenrekje van BuyInCoins. Ik vond deze zo schattig. Er kunnen ook lekker veel oorbellen op, niet dat ik zoveel oorbellen heb, maar dat komt nog wel. Dan heb ik in ieder geval genoeg plek.


Dan iets duurders. Een MAC blush. Ik heb nog helemaal niks van MAC, ik vind het namelijk veel te duur. Maar ik wil wel heel graag minstens één product van dit prachtige merk. Waarschijnlijk ga ik hem op Schiphol kopen, daar heb je geen belasting en is alles dus goedkoper. Ik weet nog niet precies welke kleur ik wil, maar ik vond Peachykeen en Springsheen erg mooi. Ook Something Special en Ladysblush vond ik erg mooi, maar dit waren een creamblushes. Ik heb toch liever een poederblush. Ik zie het daar denk ik wel welke ik neem. Komt goed. ;)

Een lipstain in het rood. Ik vind rode lippen prachtig, maar lippenstift vind ik nog een beetje too much voor mijn leeftijd. Bij een lipstain zie je bijna niet dat je iets op je lippen hebt en het kan niet uitvegen. Ik wil het gewoon een keer proberen. Ik neem dan wel eentje van NYC, stel ik vind het niks, dan heb ik niet te veel geld verspilt.

Een wenkbrauwpotlood en poeder. Gisteren (klikkerdeklik) liet ik zien dat ik een keer had geprobeerd mijn wenkbrauwen bij te tekenen. Dit pakte best goed uit, dus nu wil ik een potlood en poeder kopen. Dan kan ik beetje gaan uitproberen en kijken wat ik fijner vind. Ik ben van plan de wenkbrauwpoeder van Catrice te kopen en het potlood van de Hema.

Een Pout Polish van Sleek. Een Pout Polish is een tinted lipbalm, maar Sleek noemt het dus Pout Polish. Ik vind die van MAC ook prachtig, maar Sleek is volgens mij even goed en veel goedkoper. Het enige nadeel vind ik dat het dan online moet kopen. Ik zou ook wel graag een oogschaduwpalette van Sleek willen, maar ik draag nauwelijks oogschaduw, dat vind ik dus toch een beetje onzin.

Een goede kwastenset. Het liefst niet te groot, want ik wil niet teveel kwasten hebben die ik nauwelijks gebruik. Ik hoef bijvoorbeeld niet heel veel oogschaduwkwasten, omdat ik bijna nooit oogschaduw draag. Dan heb ik liever wat meer gezichtskwasten. Ik wil het ook niet te duur hebben, als ik jullie een tip hebben laat het maar horen!

En ik sluit af met een budgetproduct. Mellow Yellow van Essence. Deze heb je misschien al op verschillende blogs voorbij zien komen, het is ook best een populair kleurtje geworden. Geel is ook de kleur voor deze zomer en dit is echt een prachtige gele kleur.

Dit was mijn wishlist. Er staan erg veel verschillende dingen op deze keer, ik bedoel dingen met erg verschillende prijzen. Super budget tot best duur. Het is wel allemaal make-up, ik heb op dit moment niet echt wensen voor non-beauty producten eigenlijk.

Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?

Liefs,
Brechtje.