Pagina's

woensdag 13 juli 2011

What Do You Think.. MAC?


Daar is hij dan eindelijk! Het eerste artikel van het rubriek ‘What Do You Think’. In deze eerste editie ga ik het hebben over een duur, maar erg mooi en goed merk: MAC. Ik heb nog helemaal niks van MAC. Al bijna twee jaar roep ik dat het veel te duur is en dat ik het geldverspilling vind. Maar nu.. Ik wil toch wel heel graag één product van MAC. En jullie?

Als ik over een weekje naar Canada vlieg, ben ik van plan om op Schiphol de MAC te bezoeken. Hier is het namelijk goedkoper, omdat je geen BTW hoeft te betalen. Dat scheelt toch weer 19% procent. Het wordt mijn allereerst MAC product en ik ben nu al zo exited! Ik heb echt zo’n om naar Schiphol te gaan.

En jullie.. Hebben jullie een product van MAC? Of vind je het te duur, wat ik helemaal begrijp.

Waarom ik nu opeens wat van MAC wil? Ik wil gewoon een keer wat kopen van een écht duur merk, dat lijkt me gewoon zo cool. Dat luxe gevoel, telkens als je het product gebruikt. En weten dat het echt iets is van super goede kwaliteit. Nog een rede waarom ik een keer naar MAC wil: je wordt er echt goed geadviseerd en zij kijken echt naar wat er mooi bij jou zal staan. Zij hebben er verstand van en dat vind ik erg fijn om te weten.

Ik ben van plan een blush te gaan kopen. Ik heb al een beetje rondgekeken op de site van MAC en op andere blogs voor mooi swatches. Ik wil graag een blush in een mooie warme kleur. Niet al te vel, maar ook niet te nude. Tja, ik kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk. Het moet een rood-rozige koraaltint zijn.

[Peachykeen2.JPG]
Dit is Peachykeen. Dit vind ik een hele mooie kleur. Deze is best bekend. Het is een mooie koraalachtig kleur, zoals ik wilde. Naar zoiets ben ik opzoek! 

MAC Cremeblend Blush
Dit is de creamblush in de kleur Ladyblush. Something Special vond ik eerst het mooiste, maar ik zag net Ladyblush en deze vond ik toch mooier. Op andere foto's is hij wat minder rood. Het enige nadeel vind ik dat het een creamblush is, ik heb toch liever een poederblush. Ik ben namelijk poeder gewend en dat vind ik gewoon fijn werken. Stel ik vind cream helemaal niet fijn, dan vind ik het echt zonde van het geld. 

De kleuren die ik verder nog had gezien en mij erg mooi leken zijn Springsheen, Pinch Me en Pleurpower. Best veel dus. Ik ben van plan daar gewoon te gaan vragen wat er mooi bij mij zou staan. En dat ik opzoek ben naar een warme koraal kleur. Moet goed komen. ;)

Laat mij weten wat jullie van MAC vinden! En of je iets van MAC hebt, of misschien ben je wel - net als ik – van plan om er iets van te gaan kopen. Ik ben erg benieuwd!

Liefs,
Brechtje.