Pagina's

zondag 31 juli 2011

Favorieten van juli



Het is weer tijd voor de favorieten van de maand juli. Dit is pas de tweede keer dat ik dit doe, maar door dit te doen, merk ik opeens hoe snel die maanden wel niet gaan. Het is al juli! Ik hoop maar niet de dat de vakantie ook zo snel gaat. Deze maand heb ik best veel nieuwe, goede producten ontdekt. Ik verbaasde me altijd hoeveel nieuwe producten andere bloggers in hun favorieten hebben, maar eigenlijk heb ik er deze keer ook wel aardig wat.

Ik ben nu natuurlijk in Canada en hier verkopen ze andere make-up en verzorgingsproducten dan in Nederland. Ik heb al wat ontdekt dat ze niet in Nederland hebben, maar ik moet wel zeggen dat ze make-up een beetje tegenvalt. Het is allemaal wat duurdere make-up, je ziet vooral vaak Maybelline en L’Oreal, deze hebben we in Nederland ook gewoon. Ik hoop dat ik wat leukers tegenkom, als jullie tips horen dat wil ik heb heel erg graag weten! Ik heb namelijk niet echt een idee waar ik naam moet zoeken. We trekken nu wel wat meer de bergen in, dus we komen niet meer in hele grote steden, dat is wel jammer.

Genoeg gekletst, de favorieten! Ik ga alles gewoon even opsommen en ik zal er wat over vertellen. Over sommige dingen heb ik al wat geschreven, dan staat er een link bij. Er zitten deze keer ook een paar lifestyle dingen bij. Dat leek me wel een keer leuk voor de afwisseling. Ik zal beginnen met de beautyproducten.



-          Mijn MAC blush in Sunbasque. Hoe kan het ook anders! Vorige week kocht ik mijn allereerste product van MAC op Schiphol en ik ben er nog steeds zo blij mee. Elke keer als ik er naar kijk wordt ik helemaal gelukkig. Dat ik nu eindelijk zo’n duur, luxe, goed en mooi product heb van MAC! Ja, deze hoort zeker bij mijn favorieten thuis!
-          Catrice wenkbrauwpoeder. Ik had laatst dit wenkbrauwpoeder gekocht en een potlood van de Hema, ik wilde kijken wat ik fijner vond werken. Op dit moment vind ik deze het fijnste werken. De donkere is precies goed voor mij en je kunt ook makkelijk alleen wat lichter bijtekenen. Ik vind het heel natuurlijk staan en fijn werken, daarom staat het in mijn favorieten.
-          Essence No More Drama nagellakje. Ik had nog nooit een Essence lak geprobeerd, ik koop bijna altijd Catrice. Ik kocht deze en Mellow Yellow en ik vond erg fijn lakken! Vooral dit kleurtje vind ik erg leuk, een lila pastelkleurtje, ik vind hem erg leuk ook de zomer.
-          Lady Speed Stick. Iets wat ik hier heb gekocht en wat je niet in Nederland kunt krijgen. Ik had er veel goeds over gelezen en ik ben er zelf ook heel erg tevreden over. Ik ga de volgende keer dat ik mee ga boodschappen doen – ze verkopen ze namelijk gewoon in de supermarkt! – er nog twee kopen, dan heb ik voorlopig wel genoeg. Willen jullie hier een review over zien? Ik weet niet of jullie er veel aan hebben, het is namelijk niet in Nederland te koop.


Op naar lifestyle!

-          LiveStrong armbandje. Mijn moeder draagt deze al jaren, ze heeft die van haar echt al elf jaar om volgens mij. Helaas zijn ze in Nederland niet meer te koop, maar hier zagen we ze wel opeens liggen. Mijn moeder heeft gelijk een hele voorraad meegenomen en ik heb er ook een gekocht. De opbrengst van de bandjes gaat naar het kankerfonds. Als je de bandjes niet kent, moet je er maar een keer naar googlen, er is genoeg over te vinden.
-          Mocha Coffee. Ik ben deze maand een beetje koffie gaan drinken, ik vond het eerst niet lekker, maar nu ik Mocha Coffee heb geprobeerd wel! Hier in Canada hebben ze vaak Mocha, het is een mix van chocolademelk en gewone koffie. Ik vind het echt heel lekker, dat had ik  niet verwacht. Gister ben ik voor het eerst deze vakantie naar de Starbucks geweest – eindelijk – en toen nam ik ook Mocha, wat was die lekker zeg! Ik heb de beker schoon gemaakt, want deze wil ik bewaren. Dan kan ik hem gebruiken als pennenbakje. :)

Dat waren mijn favorieten van deze maand. Ik vind het erg leuk om te doen, dus vanaf nu doe ik het ook elke maand. Laat even weten waar je graag een review over wilt lezen!

Liefs,
Brechtje.