Pagina's

maandag 11 juli 2011

Een paar leuke nieuwtjes


Ik heb vandaag voor jullie een paar mededelingen. Het zijn allemaal leuke mededelingen, dus lees vooral even verder. Ze gaan over de vakantie, een nieuw rubriek dat eraan komt en over de lay-out van mijn blog.


Ik zal beginnen met de vakantie. Dit jaar ga ik op vakantie naar Canada, dat ik heb al een paar keer verteld, maar misschien weten een paar nieuwe volgers dit nog niet. Ik ben nog nooit zo ver op vakantie, ik ben zelfs nog nooit buiten Europa geweest, dus dat maakt het extra spannend!

Ik wilde laten weten dat ik een beetje bezig ben met vooruitschrijven, maar ik ben er niet zo goed in. Ik ga proberen om elke dag een nieuw artikel te plaatsen, maar ik kan niet beloven dat dit ook gaat lukken. Ik ga ook bloggen op een andere site – maar deze is afgeschermd – over de vakantie in Canada. Alleen familie kan op deze site kijken. Omdat ik ook daar ga bloggen, word het wel extra druk voor me. Wat ik wel kan doen, is op dagen dat ik geen artikel heb ingepland een persoonlijk stukje over de vakantie plaatsen. Dus ongeveer hetzelfde artikel als ik op de Canada blog post. Laat even weten of je dit leuk lijkt!


Het nieuw rubriek! Ik had jullie een paar dagen geleden al om jullie mening gevraagd hierover en eigenlijk waren jullie het allemaal wel ongeveer met elkaar eens. Hier was ik erg blij mee en ik heb een goede beslissing kunnen maken. Ik ga het allebei doen! Het rubriek ‘What Do You Think..’ zal wel een stuk vaker voorkomen dan ‘Zal ik het doen..’.
Eerst wilde ik alleen ‘What Do You Think..’ doen, maar als ik dit echt niet bij het onderwerp vind passen, doe ik gewoon een keertje ‘Zal ik het doen..’. Ik heb gekozen voor ‘What Do You Think..’, omdat ik ‘Zal ik het doen..’ teveel om mezelf vind draaien. Ook kan ik met ‘What Do You Think..’ meerdere kanten op, ik kan er gewoon een persoonlijk tintje aangeven en dan lijkt het toch een beetje op ‘Zal ik het doen..’. Over een paar dagen kunnen jullie de eerst What Do You Think.. verwachten. Ik heb al een paar leuke ideetjes hiervoor, volgens mij wordt het echt leuk!


En dan mijn lay-out. Het is niet heel lang geleden – ik denk één a twee maandjes – dat ik mijn lay-out heb veranderd. En eigenlijk heb ik er nu alweer genoeg van. Ik wil iets doen met verschillende plaatjes. En dan doe ik mijn blognaam – Brechtjoee – in een wat vervaagd balkje. Net zoals ik bovenaan dit artikel heb gedaan met ‘Een paar nieuwtjes’. Het kan nog wel een tijdje duren voordat de nieuwe lay-out erop staat, want ik ben niet zo handig met foto’s bewerken.

Jullie hebben misschien al wel gezien dat ik de indeling van de blog is veranderd. Ik heb niet een balk links en een balk rechts, maar alleen een balk rechts. Ik heb het ‘over mij’ stukje geschrapt, omdat hier ook een aparte pagina over is. Doordat ik alleen een balk rechts heb, heb ik veel meer ruimte voor de artikelen en hierdoor kan ik ook extra grote foto’s plaatsen. Dit vind ik zelf veel mooier, de foto’s worden er gewoon mooier van en je kunt ze beter zien.

Allemaal best leuke nieuwtjes voor jullie. Ik vind ben er in ieder geval best exited over en ik heb er helemaal zin in! Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Brechtje.