Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Probeerseltje: Wenkbrauwen bijtekenen


Laatst heb ik wat nieuws geprobeerd: mijn wenkbrauwen bijtekenen. En eigenlijk stond het helemaal niet zo slecht. Het stond zelfs beter. Met vollere en mooi gevormde wenkbrauwen kan je gezicht veel spekender lijken en het je een mooie uitstraling geven. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik dit heb gedaan.


Hier zie je mij zonder bijgetekende wenkbrauwen. Zoals ik er eerst altijd uit zag. Ik heb niet echt kale plekjes in mijn wenkbrauwen en ze zijn ook wel donker van zichzelf. Bijtekenen vond ik dus overbodig. Voor de gein heb ik het toch geprobeerd.


En dit was het eindresultaat. Ik heb niet de meest perfect vorm wenkbrauwen, gewoon wel normaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik het beter vind staan, dat had ik echt niet verwacht eigenlijk! De kleur bruin die ik heb gebruikt is echt totaal niet hetzelfde als de kleur van mijn wenkbrauw, maar ik heb niks anders. Ik denk dat ik een koelere bruinkleur moet hebben of misschien wel zwart. 

Ik heb geprobeerd om het vooral aan de binnenkant goed aan te zetten en lijntjes omhoog te zetten. Ook in het midden, aan de onderkant, heb ik het meer aangezet. Dan loopt dat boogje/hoek mooier en ik heb ze ietsjes langer gemaakt.



Hier kun je nog een keer goed het verschil zien. Met bijgetekende wenkbrauwen lijkt mijn gezicht op eens veel sprekender. Ook zie je nog een keer extra goed dat het totaal niet de goede kleur is, haha.



Omdat ik geen wenkbrauwpotlood of poeder heb, heb ik het maar met een bruine oogschaduw gedaan en een eyeliner kwastje. Ik heb weer een missie: een wenkbrauwpotlood en een poeder kopen. Ik wil namelijk gaan uittesten wat ik fijner vind werken. Hier komt natuurlijk ook nog een artikel over, dan wordt het soort battle.

Tekenen jullie je wenkbrauwen bij? En gebruik jij potlood of poeder, of misschien wel allebei? Ik ben er erg benieuwd, want ik ben totaal niet ervaren op dit gebied. Het is best wel nieuw voor mij, dus ik wil het erg graag weten!

Liefs,
Brechtje.