Pagina's

donderdag 14 juli 2011

Tag: Sunshine Award


Een paar dagen geleden kreeg ik van Femke en Monique en van Myrthe een comment dat ze mij hadden getagd. Dank jullie wel, hartstikke leuk! Ik heb deze tag al heel vaak voorbij zien komen, maar ik ga hem zelf nu dus ook doen!

De regels van deze tag zijn:
Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
♥ schrijf een artikel hierover.
♥ Beantwoord de volgende vragen!
♥ Tag 10 mensen van wie je vind dat ze deze tag verdient hebben.

Let’s started!
Favoriete kleur?
Mijn favoriete kleur is rood. Dit is het altijd al geweest eigenlijk. Ik vind rood zo’n mooie kleur, omdat het een hele warme en vrolijke kleur is.


Favoriete huisdier?
Een poes. Ik heb een poes, ze heet Noortje. Het is echt zo’n schatje, ik houd van haar! Poezen zijn gewoon zo lief, ze kunnen ze echt steuen en troosten als je ze nodig. Ook kunnen ze ongelovelijk grappig en gek doen. Ja, het zijn echt mijn favoriete huisdieren.

Favoriete nummer?
Ik luister vooral naar top 50 muziek en mijn muzieksmaak is niet erg origineel. Op dit moment vind ik California King Bed van Rihanna een erg mooi nummer. Ook vind de muziek van Glee altijd erg leuk, Loser Like Me luister is vooral erg veel.


Welk parfum draag je?
Nu draag ik Sephora Sephora Scented Spray in de geur lemon meringue. Hier heb ik laatste een review overgeschreven (klik). Hij ruikt zo lekker zoet en naar vanille. Ik heb deze parfum laatst weer ontdekt, ik ben er echt weer helemaal weg van.

Is er iets dat je altijd bij je draagt en dat echt bij jouw past?
Uuuhm, nee eigenlijk niet. Er zijn wel dingen die bij mij passen, zoals de dingen die ik draag aan kleding. Ik draag vaak comfortabele kleding. Een spijkerbroek en AllStars of Birkenstocks. Daar houd ik van.

Wat is je passie?
Bloggen! Dit doe ik met heel veel plezier. Ik houd van schrijven, van fotograferen, van stukken tekst leuk opmaken. Ook make-up en verzorging is een grote hobby van mij, daar houd ik echt van. Ik daar zo van genieten!


Cadeaus geven of krijgen?
Ik vind het allebei leuk, maar als ik moet kiezen, kies ik toch voor krijgen, haha ! Het uitpakken, altijd spannend wat erin zal zitten. Geven vind ik natuurlijk ook erg leuk, vooral als je spontaan een cadeautje geeft. Bijvoorbeeld aan je moeder of een vriendin, omdat ze het echt verdient. Dat vind ik ook hardstikke leuk, mensen blij maken met een spontaan cadeautje.

Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?
Ik draag nauwelijks oogschaduw. De laaste oogschaduw die ik heb gebruikt, was denk ik een palletje van Essence met bruintinten.


Favoriete dag van de week?
Friday, Friday, gotta get down on Friday ! Haha, ja ik vind vrijdag een erg leuke dag. Eigenlijk vrijdagmiddag. Het is dan net lekker weekend en vaak ga ik die middag nog wat leuks doen met vriendinnen. En anders gewoon lekker thuis rustig aan doen. Vrijdag is mijn rustdagje, geen huiswerk. J

Draag je nagellak?
Nee, nu niet, maar ik draag wel vaak nagellak ! Vooral van Catrice. Mijn favoriete kleurtjes zijn op dit moment Bloody Mary To Go en Am I Blue Or Green ? Lekker zomerse kleurtjes !

Zo en dat was de tag ! Nu moet ik nog 10 mensen taggen. Lastig, want veel mensen hebben deze tag al gedaan, daarom heb ik er maar 8. Ik tag :

Liefs,
Brechtje.