Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Tag: Show Your Stash!



Weer een tag. Ik heb net een tag gedaan, maar ik vond deze zo leuk dat ik hem toch wilde doen. Ik zag deze tag een tijdje geleden voor het eerst langskomen bij Teske. Ik vond het echt een hele leuke tag en zij tagde iedereen. Ik vond het wel leuke en orginele vragen, dus ik besloot hem over te nemen. Het zijn tien vragen over je stash. Lees verder als meer wilt weten!

1. Welk(e) product(en) ligt in een hoekje te verstoffen?
Van welk product was je ooit zó overtuigd maar gebruik je nu helemaal niet meer? Stof hem af en zet het op de foto!

 
Een oogschaduw palletje van de H&M. Ik was toen opzoek naar een goedkoop oogschaduwpalletje met mooie paarstinten. Deze kostte maar 5 euro, dus ik besloot hem te proberen. Ik had hem in de winkel al wel geswatcht en de pigmentatie was best oké. Maar als ik deze oogschaduw op mijn ogen doe, zie je bijna geen kleur! Ook heb ik nu een oogschaduwpalletje van Gosh met dezelfde soort kleuren. Als ik dus paars nodig heb, dan gebruik ik deze wel. En tja, deze ligt dus een beetje te verstoffen. 

2. Welk product heeft het verst gereisd?
Was je ooit zo verliefd op een product dat je het helemaal vanuit Amerika gehaald hebt? Of gebruik je het product zoveel dat het elke dag in je tas meegaat?

 
Ik heb niet echt producten die super ver hebben gereist, omdat ik ze in een ander land heb gekocht. Misschien koop ik wel wat leuke beautydingetjes in Canada (of een MAC blush op Schiphol), dan zouden die sowieso het verst hebben gereist. Maar voor nu denk ik dat het de Catrice Allround mascara is. Ik heb deze mascara al een hele tijd (een stuk langer dan 3 of 6 maanden) en ik neem deze altijd mee als ik ergens ga logeren.

3. Welk product heeft je het meest gekost? 
Voor welk product heb je een groot geldbedrag neergeteld? Laat gelijk weten of je er nog steeds achter staat, of het achteraf gezien toch wel belachelijk is.

 
Ik ben echt een super budget persoon, ik heb bijna alleen maar Essence en Catrice make-up. Vooral Catrice. Het duurste product in mijn stash is de Volume Million Lashes mascara van L’Oreal. En eigenlijk speel ik nu niet helemaal eerlijk, want deze heb ik gekregen. En eerlijk gezegd is hij niet eens heel erg fijn. Ik vind de Catrice Allround mascara fijner, hihi.

4. En welk product heeft je het minste gekost?
Welk product heeft je zó weinig gekost dat het zelfs leuk is om kapot te gooien tegen je muur?

 
De lipgloss die ik heb gekregen bij tijdschriften. Dit kostte me namelijk helemaal niks. ik gebruik deze bijna nooit, want ik houd niet zo van lipgloss. Ik houd er niet van als er wat plakkerigs op mijn lippen zit, haha, tenzij het lippenbalsem is. 

5. Welk(e) product(en) vind je een echte budgettopper(s)? 
Zo goedkoop, maar zo fijn. Share!

 
Jaaa, budgettoppers, daar ben ik gek op ! Mijn budgettoppers zijn Essence Stay All Day concealer. De textuur is zo fijn, hij is niet waterig zoals de meeste goedkope concealers en hij dekt ook prima. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Dan de Essence Silky Touch blush, deze heb ik nooit gereviewd, want deze had ik al voordat ik mijn blog had. De kleur is super mooi en er komt ook goed pigment af. Vooral door de goede pigmentatie vind ik deze erg fijn, ook heeft hij een mooie shimmer. En tot slot het Hema Eyebrow Pencil, deze heb ik laatst nog gereviewd (klik) en ik ben er nog steeds super tevreden over.

6. Welk product verdient zijn eigen vitrinekast? 
Op welk product ben je zo trots dat het eigenlijk pontificaal in de kamer uitgestald zou moeten worden?

 
Een blush van Catrice uit de LE Floralista. Het is de duo blush in de kleur As Lively As Ever. Het is dan misschien een budgetproduct, maar je zien : budgetproducten kunnen er ook prachtig uitzien. Het patroontje vind ik erg leuk en ook dat het twee kleuren heeft, vind ik erg mooi. De verpakking en hoe de blush open gaat vind ik ook erg mooi. Ik gebruik deze blush niet erg veel om eerlijk te zijn, maar hij is wel prachtig om naar te kijken, haha !

7. Welk(e) product(en) gebruik je vrijwel dagelijks?
Al is het er één of zijn het er twintig, maakt niet uit, we willen ze zien.

 
Dit zijn de producten die ik dagelijks gebruik. Ik zal alles even opnoemen: De Catrice Photo Finish foundation, je doet hier zo lang mee, er is maar heel weinig uit bij mij. Essence Stay All Day concealer en de Essence Silky Touch blush, deze heb ik al eerder toegelicht. Catrice Skin Finish compact powder, werkt gewoon goed. Yves Rocher … mascara, ik weet niet precies hoe deze heet en ik ben er ook niet super enthousiast over, maar hij werkt wel oké. Hema Eyebrow Pencil, deze heb ik laatst gereviewd (klik). En tot slot een oogpotloodje van Miss Sporty, hier komt niet veel pigment vanaf, maar ik gebruik hem alleen lichtjes onder mijn oog. Dus de slechte pigmentatie vind ik, in dit geval, wel fijn.

8. Welke drie producten zouden er met je mee mogen naar een onbewoond eiland? 
De doemvraag, maar ik stel hem toch!

 
Ik koos sowieso gelijk een blush, blush kan je een veel gezondere uitstraling geven. Ook neem de Catrice Photo Finish foundation mee en een oogpotloodje om mijn ogen wat meer op te laten vallen.

9. Hoe bewaar je jouw stash? 
Simpel, laat zien waarin je jouw stash veilig houdt voor broertjes, zusjes, je kinderen of ieder ander die er met zijn handjes vanaf moet blijven.

 
Ik gebruik het Helmer kastje van de Ikea en hierin zit de Antionius ladeinzet. Dit kastje staat onder mijn bureau en het werkt echt super fijn. De Antionius ladeinzet past precies in de laatjes, deze is ook te koop bij de Ikea. Ik kwam hierop via Vera.

10. Als laatste, show een foto van (een deel van) je stash!
Jij je zin: show één foto(!) van (een deel van) je stash. Bij voorkeur de producten die je het meest gebruikt, of het soort product waar je echt niet zonder kan(en dus ook héél veel van hebt).

 
Dit is de bovenste lade van het kastje. Deze lade gebruik ik het meeste. Hierin zitten de spullen voor mijn gezicht (foundation, concealer, poeder, blush, bronzer), mijn lippenbalsems en de dingetjes voor mijn ogen die ik elke dag gebruik. Als je de andere lade ook wilt zien, kun je even bij dit artikel kijken, deze is al van een tijdje geleden, maar eigenlijk is de tweede lade niet zo veranderd.

En dat was de tag! Ik vond het erg leuk om deze tag te doen en jullie zijn weer wat meer over mijn stash te weten gekomen. Iedereen mag hem overnemen, dus als je dat wilt: neem hem gerust over! Laat het even weten, ik vind het ook leuk om bij andere te zien!

Liefs,
Brechtje.