Pagina's

zondag 26 juni 2011

Dottingpennen.


Misschien hadden jullie in mijn artikel over de BuyInCoins bestelling al gezien dat ik ook dottingpennen had besteld. Omdat misschien niet iedereen weet wat je er mee kunt, of hoe het werkt, ga ik dat vandaag aan jullie laten zien. Ze zijn namelijk echt super handig. Als je van nailart houd, moet je deze echt hebben! Lees verder.


Ik zag deze pennen voor het eerst toen ik het YouTube account van Cute Polish ontdekte. Zij gebruikte deze pennen voor heel creaties. Uiteindelijk heb ik ze dus ook besteld.


Het werkt echt super simpel. Ze doet gewoon een druppel nagellak op papiertje en dipt hier de pen in. Vervolgens kun je een paar stipjes zetten. Dat is het! De pennen hebben allemaal verschillende maten, ze zetten dus stipjes van verschillende groottes. Erg handig.

Omdat dit artikel anders wel erg kort wordt, heb ik ook nog een creatie gemaakt met de dottingpennen. Deze is heel erg makkelijk te maken, maar wel erg leuk en schattig.



Als eerst zet je stipjes in een kringetje voor de blaadjes en vervolgens het hart van het bloemetje. De nagellak die ik heb gebruikt is allemaal van Catrice. Het zijn de kleuren Am I Blue Or Green? (over mijn hele nagel), Bloody Mary To Go (voor de blaadjes) en Easy Peasy, Lemon Sqeezy (voor het hart van het bloemetje).

Hebben jullie dottingpennen, wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Brechtje.