Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Een nieuw rubriek, wat vinden jullie?


Ik had laatst opeens een leuk idee voor een reeks artikelen. Ik deze artikelen vraag ik naar jullie mening. Alleen zat ik te twijfelen tussen twee rubrieken.. Ze lijken erg op elkaar, alleen de naam verschilt een beetje. Ik ga in dit artikel ook naar jullie mening vragen, ik wil namelijk weten wat jullie het leukst lijkt.

Ik ga beide ideeën aan jullie uitleggen en vertellen wat je er van kunt verwachten. Ook heb ik de voor en nadelen op een rijtje gezet. Vervolgens kunnen jullie stemmen op een poll.

Zal ik het doen..
Mijn eerste idee voor een nieuw rubriek is ‘Zal ik het doen..’. Hierin vraag ik jullie raad in twijfel gevallen, deze gevallen hebben te maken met beauty. Bijvoorbeeld gaatjes mijn oren, iets kopen van een duur merk of andere ‘grote’ stappen.

De voordelen:
- Het is origineel, nog niet veel beautybloggers doen zoiets.
- Het is persoonlijker, maar ik weet niet zeker of jullie dat leuk vinden. ;)

De nadelen:
- Het draait alleen maar om mij, terwijl ik juist nuttige artikelen voor jullie wil schrijven
- Ik kan er niet veel kanten mee op, ik kan er geen dingen in vragen die ik niet ga doen.


Wat vind jij../What Do You Think..
In dit rubriek vraag ik ook naar jullie mening, maar hierbij is het meer op jullie gericht. Wat vind je ervan en zou jij het doen of durven?

De voordelen:
- Ik kan hiermee veel verschillende kanten op, ik kan er ook een soort ‘Zal ik het doen..’ dingen in vragen en mezelf als voorbeeld nemen.
- Het draait ook om jullie.

De nadelen:
- Dit is niet erg origineel, meerdere beautybloggers doen al zoiets.

Ik zou het natuurlijk ook allebei kunnen doen, maar misschien wordt het dan wel erg veel. O ja, en als ik ‘Wat vind jij..’ kies, zal ik het dan het dan ‘Wat vind jij..’ of ‘What Do You Think..’ noemen?
Dus, wat kiezen jullie? Als je zou kijken naar het aantal voor en nadelen, zou ik voor ‘Wat vind jij..’ kiezen, maar ik vind de originaliteit wel een erg belangrijk punt. 

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en mij kunnen helpen met kiezen. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar ‘Wat vind jij../What Do You Think..’. Maar het gaat er natuurlijk om wat jullie leuk vinden!

Welk rubriek lijkt jullie leuker en stemmen jullie op mijn poll?

Liefs,
Brechtje.