Pagina's

zondag 3 juli 2011

Tag: Your Mobile Phone.


Het is weer zondag, dus vandaag een iets persoonlijkere post. Ik ga de Your Mobile Phone tag doen. Jullie konden mijn mobiel gister al eventjes zien, toen deed ik namelijk een What’s In My Bag (klik hier om naar dit bericht te gaan). Ik ben niet echt in het bijzonder getagd, maar ik zag wel vaak dat sommige mensen iedereen tagde, dus ik doe ‘m ook gewoon!


  1. Welke mobiel heb je?
    Ik heb de Samsung E900. Toen ik hem kocht, hadden best veel mensen hem. Ik was er zó trots op en ik vond hem ook zó mooi! Maarja, de tijd gaat erg snel. Schuifmobieltjes zijn allang niet hip en nieuw meer, haha.
  2. Hoelang heb je deze al?
    Ik heb deze nu drie jaar. Ik heb hem gekregen toen ik naar de middelbare school ging, aan het begin van de eerste dus.
  3. Welke telefoon zou je graag willen hebben?
    Ik zou heel graag een IPhone willen hebben. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit niet echt mogelijk is voor mij. Hij is gewoon zo duur.
    Daarom zou ik ook wel graag een andere soort met touchscherm willen hebben. Ik wil sowieso met touchscherm, dit vind ik erg fijn werken. Blackberry-achtig hoef ik niet, ik kan er niet goed mee omgaan.
  4. Kun je makkelijk zonder je mobiel?
    Ja. Ik doe heel weinig met mijn mobiel. Ik heb hem wel altijd mee, voor in noodgevallen. Maar ik bel en sms echt nauwelijks. Ik stuur denk ik 1 of 2 smsjes per week, niet meer. Dit is trouwens wel veel meer dan eerst. Eerst waren het er 1 of 2 per maand, ja ik weet het, echt idioot weinig. Al heb ik een IPhone of een andere mobiel met Internet, dan zou ik er wel veel meer mee doen. Ik zou dan heel veel twitteren denk ik.
  5. Welke kleur is je mobiel?
    Zwart. Lekker simpel, haha.
Dat was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je wilt mag je hem gewoon overnemen. Zeg je het even als je dat doet? Dat vind ik namelijk altijd erg leuk om te horen. J

De vragen zijn:
  1. Welke mobiel heb je?
  2. Hoelang heb je deze al?
  3. Welke telefoon zou je graag willen hebben?
  4. Kun je makkelijk zonder je mobiel?
  5. Welke kleur is je mobiel?
Fijne zondag iedereen!

Liefs,
Brechtje.