Pagina's

donderdag 21 juli 2011

Essence No More Drama en Mellow Yellow nagellak


Vorige week was er bij de Kruidvat een leuke actie op de nagellak van Essence. Twee nagellakjes voor €2,-. Ik wilde al een tijdje de kleur Mellow Yellow hebben, deze hebben jullie misschien al op meerdere blogs langs zien komen, dus ik ben even bij de Kruidvat gaan kijken. Uiteindelijk kocht ik Mellow Yellow en No More Drama.

Mellow Yellow is een wat lichtere gele kleur. Geel op je nagels is helemaal hot deze zomer, daarom wilde ik deze graag hebben. Ik had namelijk nog geen gele nagellak. Ik wilde ookal een tijd een lavendelkleurtje hebben, daarom nam ik No More Drama erbij. Op naar de swatches!

Ik zal beginnen met No More Drama. Hij viel mij gelijk op dat hij heel erg fijn lakt en na twee laagjes dekt hij ook goed. Op je nagels is hij wel een tikje donkerder dan in het flesje, maar dat vind ik niet heel erg. Ik ben erg blij met dit nagellakje! Ik vind hem erg mooi. J


En dan Mellow Yellow. Hier had ik veel positieve dingen over gelezen en ik had nog geen gele nagellak, dus deze wilde ik ook heel graag. Ik had verwacht dat hij slecht zou dekken, maar dat valt enorm mee. Na twee laagjes dekt deze lak perfect! Over deze ben ik ook erg enthousiast. Ik moet nog wel even wennen aan van die lichte felle kleurtjes, maar ik ben wel van plan deze veel te gaan dragen.

Conclusie:
Essence lakjes zijn geweldig! Ze lakken super fijn en dekken ook erg goed! Ook zijn ze natuurlijk super goedkoop, deze nagellakjes van Essence zijn voor €1,29 te koop bij het Kruidvat.

Van vinden jullie van de lakjes van Essence?


Liefs,

Brechtje.