Pagina's

zondag 17 juli 2011

Wat neem ik mee aan beauty op vakantie?


Vandaag ga ik vliegen naar Canada. Op dit moment dat ik dit typ ben ik best opgewonden en een beetje zenuwachtig, ik vind het namelijk best spannend. Mijn koffers zijn ingepakt, maar er zijn vast nog wel wat kleine dingetjes die ik ben vergeten of nog moet doen. Maar het leek mij wel leuk om jullie te laten zien wat ik meeneem aan beauty op vakantie!


Ik neem natuurlijk gewoon mijn toilettas mee, hierin zitten zijn reinigs- en verzorgingsspullen. Ook neem ik een make-uptasje mee, waar ik dus mijn make-up in mee neem.


De inhoud van mijn toilettas. Niet super veel, maar ik vind het meer dan genoeg. Ik zal even wat random dingen opnoemen. In het paarse kokertje zit mijn tandenborstel, wattenschijfjes, oogmake-up reiniger, reinigingsmelk, shampoo, een mini conditioner van de Carrefour (Frankrijk), crème tegen eczeem, deo en nog meer spulletjes.


De inhoud van mijn make-uptasje. Ik zal alvast zeggen dat echt idioot veel make-up heb meegenomen. Ik ga namelijk ook op vakantie met mijn nichtje en zij is ook helemaal gek van make-up. Echt heel lief, dus het leek me wel leuk om wat meer mee te nemen. Stel het regent en we vervelen ons, dan kan ik haar misschien opmaken als ze dat leuk vind.
Normaal draag ik geen oogschaduw en lipgloss, maar dat heb ik nu dus ook maar meegenomen. Verder zie je blush, compact poeder, foundation, concealer, en wat kwastjes en andere tools. Heel wat dus.

Ik had trouwens ook nagellak mee en een paar dottingtools. Dit zat ook in een apart tasje, maar dit ben ik vergeten op de foto te zetten, sorry!

Dit alles dit trouwens in mijn koffer, niet in mijn handbagage. Ik vlieg namelijk overdag, hier ben ik best wel blij mee. We vertrekken rond 12 uur volgens, vliegen 9 uur en komen ook weer rond 12 uur aan. Echt raar lijkt me dat, ik zal dus ook wel best last hebben van een jetlag. Ik ben van plan om in het vliegtuig een artikel voor morgen te schrijven en dan als ik het hotel ben foto’s te maken en het gelijk in te plannen. Maar ik kan niet beloven dat het er gelijk om 7 uur op staat. Het wordt sowieso een beetje raar bloggen door dat tijdsverschil, haha. Ben er benieuwd hoe dat wordt!

Ik heb nu vijf artikelen gepland staan en ik zal daar ook nog wat schrijven. Ik hoop dat het lukt om elke dag te updaten, maar ik weet niet of dit gaat lukken. Zo niet, dan zal ik gewoon proberen het zo veel mogelijk te gaan verdelen. Ik wil natuurlijk wel een beetje van mijn vakantie genieten! ;)

Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie en waar gaan jullie dit jaar heen?

Liefs,
Brechtje.