Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

What Do You Think.. red lips


De tweede What Do You Think. Deze gaat over rode lippen. Vind je het mooi, lelijk of te opvallend? Vanaf welke leeftijd kan het gedragen worden? Leuk voor naar een feestje of kan het ook overdag? What Do You Think..

Ik vind rode lippen altijd erg mooi staan, eigenlijk bij iedereen wel. Serieus, bijna iedereen kan een rode kleur hebben. Je moet alleen de juiste kleur rood voor jou vinden. Je hebt rood met een roze ondertoon en echt rood-rood. Het rood-rood staat bijna iedereen wel.
Maar nu.. vanaf welke leeftijd. Je kan het natuurlijk gewoon rode lippen dragen op je twaalfde, viertiende enzovoorts, als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen. Ik zou zelf niet zo snel met rode lippen naar school gaan. Ik vind mezelf daar toch nog iets te jong voor, ik ben trouwens veertien, voor het geval je het nog niet wist. ;)
Rode lippenstift vind ik in ieder geval nog een beetje too much voor mijn leeftijd. Misschien kan een lipstain wel, dat trekt in je lippen, hierdoor valt het minder op dat je wat op je lippen hebt. Dit ga ik nog uitproberen, komt natuurlijk ook een artikel over!


Naar mijn mening kan je rode lippen prima ook overdag dragen, heus niet alleen naar een feestje. Veel mensen die vaak rode lippen hebben, zeggen dat ze zich er zelfverzekerder door voelen. Dan moet het natuurlijk  gewoon doen!

En nu: What do You Think? Wat vinden jullie van rode lippen, vanaf welke leeftijd vind jij het kunnen en kan het ook overdag worden gedragen? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Liefs,
Brechtje.