Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

What's In My Bag?



Vandaag ga ik een What’s In My Bag doen. Dit is een hele bekende tag. Eigenlijk is het tag meer, maar gewoon iets dat heel veel (beauty)bloggers doen. Het leek mij dus ook wel leuk om een keer te doen. Ik doe het niet met een filmpje, maar met foto’s. Ik heb geprobeerd zo mooi mogelijke foto’s te maken van alles wat in mijn tas zit.

Dit is dus mijn tas. Ik heb deze al een keer eerder laten zien. Ik heb er ook een uitgebreid artikel over gemaakt toen ik hem net had gekocht. Klik hier om naar dat artikel te gaan. De tas is van de Hema en er past lekker veel in. Het is gewoon een leuke basic tas, niet te veel poespas erom heen.


Mijn tas van de binnenkant, zo kun je een beetje zien hoeveel erin gaat. Als je wilt weten wat erin nou inzit, wordt je hier nog niet veel wijzer van. Dus op de volgende foto heb ik alles ever uitgestald.


Wat er los in mijn tas zit:
-        Mijn agenda, ik heb hem nu niet echt nodig. Ik heb namelijk zomervakantie, maar ik vind het toch wel fijn om hem bij me te hebben. Stel ik moet wat belangrijks opschrijven.
-        Een flesje water. Voor als ik dorst heb onderweg, ik vergeet hem alleen heel vaak te vullen. Voor de foto heb ik hem wel even opnieuw gevult. ;)
-        Mijn portemonnee. Niet erg interessant. Ik wil misschien nog een nieuwe, maar ik ben er niet heel erg naar opzoek. Met deze ben ik ook nog wel tevreden. Er zit niet erg veel interessants in: los geld en pasjes.
-        Een borstel. Ik kan er niet tegen als ik het gevoel heb dat mijn haar niet goed zit. Daarom heb ik altijd een borstel bij me. Soms zelfs twee, maar dat is dan een vergissinkje. ;)
-        Deodorant. Ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar ik vind het wel fijn om bij me te hebben.
-        Mijn mobiel. Deze zit dus gewoon los in mijn tas. Ik heb deze nu drie jaar en ik wil wel graag een nieuwe eigenlijk, maar op dit moment heb ik even niet genoeg geld. Maarja, ik kan er nog mee bellen en sms’en en zoveel gebruik ik mijn mobiel ook weer niet, dus het is nog goed te doen. ;)
-        Een oud schriftje. Dit was een aantekeningenschrift van vorig jaar, maar hij was nog lang niet vol aan het einde van het jaar. Hier schijf ik nu al mijn random ideeën in op en dingen die ik moet onthouden.
-        Mijn Jip & Janneke make-up tasje. Ik gebruikte deze eerst als een etui, maar nu toch als make-up tasje. Ik laat later zien wat er in zit.


Wat er in het binnenvakje zit:
-        In het zakje dat bedoelt is voor mn mobiel, zit mijn IPod. Door het rubbere hoesje om de IPod glijdt hij er niet uit, dat doet mijn mobiel dus wel. Ik gebruik deze eigenlijk nooit onderweg, maar heb ‘m wel soms mee.
-        Mijn zonnebril. Deze heb ik bijna nooit mee, maar nu dus wel. Ik ben van plan deze vaker mee te nemen, want ik vind het wel erg handig. Zeker in de zomer als ik ergens buiten ben.
-        Blarenpleisters. Ik kreeg opeens last van blaren door mijn nieuwe Birkenstocks. M’n Birkenstocks zitten echt heerlijk hoor, ik moet ze alleen even inlopen.
-        Mijn paspoort, ik weet niet of ik deze erin laat. Ik ben namelijk een beetje bang om hem kwijt te raken. Ik heb ook gewoon een kopie mee, dus ik haal hem er wel weer uit denk ik.


Wat erin mijn Jip & Janneke tasje zit:
-        Purol Vaseline, als lippenbalsem. Deze werkt echt super goed voor mij. Ondanks dat hij wat groot is, neem ik hem altijd mee.
-        Een Bic pen. Deze pennen schrijven gewoon zo lekker. Handig als ik iets op moet schrijven.
-        Een simpel zwart spiegeltje. Van de Hema.
-        Kingston USB-stick. Hier heb ik dingetjes voor school, foto’s en andere random dingen opstaan. Ik heb deze nu ook niet echt nodig, maar ik neem hem wel altijd mee. Stel ik moet ergens wat opslaan op een computer.
-        Essence Stay All Day 16h concealer. Deze is lekker compact en erg handig om mee te nemen. Er komt nog een review over binnenkort, maar ik kan alvast vertellen dat ik hem erg fijn vindt.
-        Een potje waar ik zonnebrand in heb gedaan. Ik gebruik deze ’s ochtends altijd voor mijn gezicht en soms neem ik hem dus ook mee in mijn tas.
-        En tot slot: twee paracetamollen, handig om bij je hebben. Voor als ik of iemand anders ze nodig heeft.

Dit was dus alles wat erin mijn tas zit. Als ik dit lijstje zo nalees, lijkt het echt super veel, maar dat valt echt heel erg mee. Het zijn allemaal kleine dingetjes en ik heb veel ook in zijvakjes en in het Jip & Janneke tasje zitten, dus het is wel erg overzichtelijk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Wat kan jij echt niet missen in jouw tas?

Liefs,
Brechtje.