Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

Review: Hema Eyebrow pencil


Sinds een tijdje teken in mijn wenkbrauwen bij. Ik kwam er achter dat het eigenlijk best leuk stond toen ik het een keer proberen met bruine oogschaduw. Ik heb toen gelijk een wenkbrauwpotlood en poeder gekocht om er mee te gaan oefenen. Het is helemaal niet moeilijk en het kan erg mooi staan. Lees verder om te lezen wat ik vind van dit wenkbrauwpotlood!

Het zou eerst een battle worden tussen het potlood en de poeder, maar ik heb toch besloten om ze los van elkaar te gaan reviewen. Na de review van de poeder, zal ik laten weten wat ik fijner vond.


Het potlood. Het ziet er echt totaal niet goedkoop uit. Lekker simpel en strak. Ik heb op het uiterlijk helemaal niks aan te merken. Om het potlood te beschermen zit er een zwart dopje op. Op de achterkant zit ook een borsteltje. Het borsteltje vind ik ook een pluspunt, dan hoef je geen losse erbij te kopen. Het borsteltje werkt ook erg goed.



De punt is perfect! Hij is echt super scherp en dat werkt erg fijn. Natuurlijk wordt hij na een tijdje wel wat botter, maar ik ga proberen hem dan weer zo scherp als dit te slijpen.

Ik heb trouwens kleur 09. Dit is een koele donker bruine kleur, precies zoals ik nodig. Ik heb eigenlijk zwarte wenkbrauwen, maar als ik het met zwart bijteken, staat het denk ik heel hard. Daarom heb ik donkerste bruine kleur gepakt.


Als eerst een paar swatches. Kijk nou hoeveel kleur er vanaf komt! Echt super. Het potlood is ook lekker stevig, dit werkt erg fijn. Het puntje is niet na ene paar streepjes bot, pluspunt!

Hier zie je mijn wenkbrauw zonder dat hij bijgetekend is. Ik heb hier verder trouwens ook geen make-up op.


En hier met het wenkbrauwpotlood. Volgens mij is dit een goede kleur voor mijn wenkbrauwen, daar ben ik in ieder geval erg blij mee. Ik had hier en daar wat lichtere plekjes, maar die zijn goed opgevult. Ook staat het natuurlijk. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Conclusie: Erg fijne potloodjes. Ze zien er mooi uit, er zit een borsteltje achterop dat erg fijn werkt. Het potlood is lekker stevig, dit werkt fijn en hij wordt niet snel bot. 09 is een goede kleur voor iemand met zwarte wenkbrauwen. Dit staat namelijk natuurlijk, maar vult kale plekjes wel goed op. Eigenlijk heb ik helemaal geen minpunten kunnen ontdekken!

Hema Eyebrow Pencils zijn te koop bij de Hema en kosten slechts €2,- per stuk. Ze zijn verkrijgbaar in vier verschillende kleuren: zwart, donkerbruin (die heb ik), lichter bruin en een kleur voor mensen met blonde wenkbrauwen.

Ik raar deze wenkbrauwpotloden dus zeker aan! Hebben jullie de Hema Eyebrow Pencils al een keer geprobeerd?

Liefs,
Brechtje.