Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Mijn eerste MAC product en op het vliegveld


Sorry dat ik gister en eergister niks heb gepost. Ik heb natuurlijk negen uur gevlogen en gister was de eerste dag in Canada. Dit stuk heb ik in het vliegtuig geschreven, ik moest alleen later nog foto's maken en deze erbij zetten. Alles wat hier onder staat heb ik dus in het vliegtuig geschreven. 

Op dit moment zit ik in het vliegtuig zo’n 12 kilometer in de lucht boven Groenland. Ik ga jullie vertellen hoe het was op Schiphol en wat ik heb gekocht. Op Schiphol ben ik namelijk - zoals heel erg graag wilde - naar de MAC geweest. Ik heb gekocht wat ik wilde en ik ben er zo blij mee, echt heel erg blij en ik ga het jullie nu alvast laten zien!

We moeten negen uur vliegen en we zijn nu ongeveer op dit helft volgens mij. Als ik aankom in Vancouver is het daar 2 uur ’s middags en in Nederland 11 uur ’s avonds, ik zal dus wel heel moe zijn en geen zin meer hebben om wat te typen. Dus waarom niet nu!

We vertrokken naar Canada in vertrekhal 3, maar we moesten er drie uur van te voren zijn, dus we hadden wel tijd om even naar de winkeltjes te gaan. Achter de paspoortcontrole zitten namelijk allemaal leuke winkeltjes. Ook winkels die je normaal niet hebt in Nederland, zoals bijvoorbeeld Victoria’s Secret! 
Helaas zit de MAC in vertrekhal 2, maar gelukkig kon je daar gewoon heen. Ik dacht dat je dan half Schiphol door moest, maar het was helemaal niet ver! De MAC zit dus in vertrekhal 2, tussen gate D en E. Het is maar een klein winkeltje midden in het gangpad en je loopt er ook zo langs. Ik stond er bijna voor, maar zag het niet eens! Je wordt op Schiphol overal heel vriendelijk geholpen, dus je kunt het gerust vragen. Dat heb ik ook gedaan.

De MUA was erg aardig en behulpzaam zoals ik al had gelezen op Internet bij anderen die naar de MAC waren geweest. Ik was eerst wel een beetje bang, omdat het misschien een beetje raar is om als ‘jong’ meisje zo’n dure winkel binnen te lopen. Maar ik weet nu dat dat helemaal niet zo is. Ook als je jonger bent dat ik, ga er gerust heen! Er was maar een iemand aan het werk en verder waren er ook geen klanten, dus ze kwam meteen naar me toe om mij te helpen. Ik vertelde dat ik opzoek was naar een blush. Welke kleur? Een beetje een koraalkleurtje. Ze kwam aan met Peachykeen en Springsheen, dat vond ik echt leuk, want deze twee had ik allebei op Internet gezien en dit waren toen mijn favorieten. Ik vond alleen Peachykeen een stuk rozer dan ik had verwacht, en Springsheen was veel meer oranje. Toen kwam ze aan met Sunbasque, deze vond ik eerst veel te bruin, maar toen ze hem aanbracht stond hij wel super mooi! Ze bracht op mijn andere wang Peachykeen ook nog even aan. Deze vond ik eerst mooier, maar ze zei eerlijk dat ze mij Sunbasque mooier vond staan. Echt heel fijn dat ze eerlijk hun mening geven. Sunbasque stond inderdaad wel een stuk warmer en Peachykeen maakte mij wat bleek. Dus uiteindelijk liep ik dolgelukkig weg met Sunbasque.


Het is een sheertone shimmer blush, dit betekend dat er wel shimmer in zit, maar niet echt grote glitters. Dit is erg geschikt voor in de zomer. Het is trouwens ook een soort bronzer-blush. Deze had ik dus niet, helemaal goed dus!



En nog wat foto’s van mijn mooie blush. Zucht, ik kan hier zo van genieten. Wat een eyecandy. Mijn eerste keer naar de MAC was erg leuk. Ik heb me er een maand vreselijk op verheugd en dat was het helemaal waard. Wat ik wel ben vergeten te vragen is welke kleur ik ben qua foundation. Hier was ik wel benieuwd naar, omdat op veel blogs dit wel eens als voorbeeld wordt gebruikt om de kleur van de foundation te beschrijven ‘Ik ben kleur NW20 en 01 was perfect voor mij!’. Maarja, dan heb ik een goede reden om nog een keer terug te gaan. Ik heb ook niet bij de andere producten gekeken, hier had ik helemaal geen tijd voor, maar dat ga ik dus dan ook doen. Ik wil zeker nog een keertje terug!

Nou, sorry voor dit idioot lange artikel, maar ik wilde het jullie heel graag laten zien en vertellen. Er komt natuurlijk ook nog een uitgebreide review over online! De prijs op Schiphol was trouwens €16,60 in plaats van €19,50, omdat je geen BTW hoeft te betalen. Dat scheelt dus wel!

Hebben jullie iets van het merk MAC?

Liefs,
Brechtje.